וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זכר את רולאן גארוס 2021? העקיצה של דג'וקוביץ' לפני הגמר

אחרי שבועיים סוערים באוסטרליה, הסרבי רוצה תואר גרנד סלאם 22 בקריירה (א', 10:30, יורוספורט) ו"שכח" שציציפאס כבר היה בגמר, מולו בצרפת לפני שנה וחצי

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' נגד סטפנוס ציציפאס בטורניר גמר הסבב/ספורט1

שנה אחרי שגורש מאוסטרליה לפני פתיחת האליפות בגלל התנגדותו לחיסוני הקורונה, נובאק דג'וקוביץ' יוכל לשפר את שיאו ולזכות בפעם ה-10 בטורניר במלבורן. הטניסאי הסרבי בן ה-35 יפגוש בגמר מחר (ראשון, 10:30) את סטפנוס ציציפאס עם אפשרות גם לתואר גרנד סלאם מספר 22 בקריירה שישווה את מאזנו לזה של השיאן רפאל נדאל.

נולה התמודד במהלך השבועיים האחרונים עם מתיחה בשריר, התגרויות מצד אוהדים וסערה תקשורתית בגלל אביו שהביע תמיכה בוולדימיר פוטין ורוסיה, אבל ידע להשאיר הכול מחוץ למגרש ודהר לעבר גמר נוסף בטורניר האהוב עליו. יש לו 27 ניצחונות רצופים באוסטרליה והוא מעולם לא הפסיד גמר ברוד לייבר ארנה, כך שהוא הפייבוריט המובהק.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי עם סטפנוס ציציפאס. רויטרס
שוב נפגשים. נובאק דג'וקוביץ' עם סטפנוס ציציפאס/רויטרס

מנגד ניצב ציציפאס, שכזכור הוביל 0:2 במערכות בגמר רולאן גארוס 2021 ונכנע אז לקאמבק אדיר של דג'וקוביץ'. היווני רוצה גרנד סלאם ראשון בקריירה ויודע, כמו נולה, שניצחון גם יעלה אותו לפסגת דירוג ה-ATP. דג'וקוביץ' לא ממש זכר את המפגש ותהה מול כתבים השבוע:" אני חושב שהוא מעולם לא שיחק בגמר, אני טועה?".

ציציפאס יוכל לענות במגרש ולשים את יוון על המפה עם תואר גרנד סלאם ראשון אי פעם, כשהוא מקווה ליהנות מתמיכה של הקהילה היוונית הגדולה שנמצאת באוסטרליה. אחרי שהסיר את קללת חצי הגמר במלבורן, עם ניצחון על קארן חצ'אנוב אחרי שלושה הפסדים קודמים באותו מעמד, הוא רוצה לעשות צעד נוסף: "עבורי זה יותר מעוד גמר. אלה הרגעים עבורם אני עובד כל כך קשה".

הסרבי ניצח בשמונת העימותים האחרונים, כולל בטורניר גמר הסבב לפני כחודשיים וחצי. ציציפאס ניצח לפני כן בשלושה מחמשת המפגשים הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully