וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תארח את אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים ב-2025

28.1.2023 / 11:37

איגוד ההתעמלות הישראלי הודיע כי הצעת האירוח שלו התקבלה על ידי האיגוד האירופאי. היו"ר אבי שגיא: "מלאים בציפיה, כל תחרות כזו מציבה אותנו במרכז המפה"

איגוד ההתעמלות בישראל הודיע כי יארח את אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים ב-2025, שתתקיים בחודשי מאי ויוני של אות השנה. את הבשורה על קבלת האירוח קיבל האיגוד מאיגוד ההתעמלות האירופאי, שבחר במועמדות הישראלית שהוצעה במהלך כנס בלוזאן, שוויץ.

בשנים האחרונות איגוד ההתעמלות בישראל זכה לארח מספר תחרויות יוקרתיות ומרכזיות בענף: אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית ביוני 2022, אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית בחולון ב-2016, גרנד פרי בהתעמלות אמנותית 2021, אליפות אירופה באקרובטיקה ב -2019 וכמו כן יארח ביוני השנה את התחרות הבין-לאומית בהתעמלות מכשירים "World Challenge Cup Competition" ואת אליפות העולם באקרובטיקה בחודש מרץ 2024.

אבי שגיא, יו"ר איגוד ההתעמלות. איגוד ההתעמלות בישראל, אתר רשמי
ישראל שוב מארחת. יו"ר האיגוד אבי שגיא/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות בישראל

אבי שגיא, יו"ר איגוד ההתעמלות: "במהלך השנים האחרונות בהן אירחנו תחרויות גדולות, הוכחנו פעם אחר פעם יכולת ארגון פנומנלית שזכתה לשבחים רבים מהאיגוד הבינלאומי וממדינות שונות שהתארחו כאן. אנחנו גאים ושמחים כי שוב נבחרנו לעשות זאת ואנחנו מלאים בציפיה לקראת כך. אין ספק שכל תחרות כזו הנערכת בישראל מציבה אותנו במרכז המפה ובנוסף, מהווה הזדמנות נהדרת לקהל הישראלי לבוא ליהנות מהענף היפה הזה ולעודד את המתחרים הישראלי. אנחנו בטוחים כי נזכה לתמיכה של מינהל הספורט באירוע זה, בדומה לתמיכה שקיבלנו בעבר כשאירחנו תחרויות בישראל, לטובת הפיכתה של ישראל למעצמת ספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully