וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה שוב מתלבט בנוגע לחוד, סרדל ואלחמיד בספק בהפועל חיפה

28.1.2023 / 11:00

הפועל באר שבע רוצה לחזור למסלול הניצחונות (ראשון, 20:15, ספורט4). המאמן אמור לשוב לרביעיית הגנה עם חזרתו של לופס, ספק אם פאון יפתח. רק ביום המשחק יחליט רוני לוי האם לשלב את השניים, סרדל ככל הנראה לא יהיה כשיר

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

הפועל חיפה

הפועל חיפה תנסה ליצור מומנטום חיובי. לירן סרדל בספק למשחק ומחר יוחלט האם הוא יעמוד לרשותו של רוני לוי או יהיה ביציע, כשכרגע נראה כי יישאר בחוץ. החלטה דומה תתקבל גם לגבי חאתם עבד אלחמיד. המאמן צפוי להמשיך לתת את הקרדיט לגיא מזרחי בהגנה ולאיתי בוגנים בהתקפה. מי שייעדר מהמשחק הוא מוחמד קמארה שסוחב חמישה כרטיסים צהובים, כשאלון תורג'מן צפוי להיכנס להרכב על חשבונו.

"במשחק האחרון עבדתי יותר בפן ההגנתי, פחות ההתקפי", אמר בוגנים. "אני אמשיך לעבוד קשה באימונים והמספרים יגיעו. ברור שאני מקווה להגיע ליורו הצעירות וזה מתחיל מלקבל הזדמנות כאן ולהוכיח את עצמי. אני שמח שרוני נותן לי את הקרדיט ואני אמשיך לעבוד קשה. . אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון צריך לנצח גם את הגדולות".

איתי בוגנים הפועל חיפה מול עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
מרוצה. בוגנים/מאור אלקסלסי

הפועל באר שבע

אחרי שני המשחקים מול מכבי נתניה, שהוציאו אותה קצת מפוקוס, תנסה מחר (ראשון, 20:15 בספורט4) הפועל באר שבע לחזור ממשחק החוץ אצל הפועל חיפה עם שלוש נקודות כדי להיות שוב חזק במירוץ האליפות. ההפסד של מכבי חיפה למכבי תל אביב הותיר את הפער של הפועל באר שבע מהמקום הראשון על כנו וכשיש לה גם משחק חסר מול בני סכנין, הקבוצה של אליניב ברדה עדיין חזק בתמונה. "תמונה או לא תמונה, אנחנו צריכים לנצח", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע לקראת מחר, "אחרי שני המשחקים מול מכבי נתניה בגביע הטוטו ובליגה בהם לא ניצחנו, צריך לקחת שלוש נקודות. אין משהו אחר וזה משחק חוץ מאוד קשה".

ברדה יקבל מחר את הלדר לופס שהיה מורחק מול מכבי נתניה אחרי האדום בגמר גביע הטוטו. שאפי סוליימאנוב ימשיך להיעדר בגלל הפגיעה בעדן קארצב. נראה שהפועל באר שבע תחזור למערך של שני בלמים עם מיגל ויטור ואיאד אבו עביד. בהתקפה שוב יצטרך ברדה להחליט עם איזה חלוץ הוא הולך מבין האופציות שלו. אדריאן פאון שחזר לפעילות ונכנס כמחליף לכמה דקות במשחק האחרון, אמור לקבל יותר דקות מחר אבל ספק רב אם כבר יפתח ב-11.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
אדריאן פאון, שחקן הפועל באר שבע חוגג. דני מרון
אמור לקבל יותר דקות, אך ככל הנראה מהספסל. פאון/דני מרון

טריוויה

* הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל באר שבע בליגת העל מאז ה-1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012. יובל אבידור וחנן ממן כבשו אז, אופיר דוידזאדה צימק עם שער הליגה הראשון שלו.

* ב-26 משחקי הליגה ששוחקו מאז: 15 ניצחונות לבאר שבע ועוד 11 תוצאות תיקו.

* הפועל חיפה שמרה על שער נקי בחמישה משבעת משחקי הבית האחרונים שלה. בשניים היחידים שספגה, גם הפסידה. סך הכול יש לה ארבעה שערי חובה כמארחת, רק למכבי תל אביב מאזן טוב יותר עם שתי ספיגות בלבד.

* הפועל באר שבע צברה 21 נקודות מתוך 24 אפשריות במשחקי החוץ שלה, כשההפסד היחיד היה באצטדיון אליו תגיע מחר (2:0 למכבי חיפה).

* רוני לוי הפסיד להפועל באר שבע רק פעם אחת ב-20 משחקים כמאמן. זה קרה בדצמבר 2013, כשאימן את בית"ר ירושלים (2:0 בווסרמיל). פרט לכך יש לו 11 ניצחונות ושמונה תוצאות תיקו מול קבוצתו הקודמת.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: חיפה
קהל: 3370

משחקי המחזור ה-20:

שבת, 15:00: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
שבת, 18:00: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט2)
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

ראשון, 20:15: הפועל חיפה - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:00: בני סכנין - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully