וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בתולדותיה: ארצות הברית תארח את קופה אמריקה 2024

עודכן לאחרונה: 27.1.2023 / 23:15

מארחת המונדיאל ב-2026 תזכה לארח גם את אליפות דרום אמריקה, שבה ישתתפו 16 נבחרות שמהן שש מצפון ומרכז אמריקה

האלופה בוקה ג'וניורס פותחת עונה חדשה בארגנטינה/ספורט1

הקופה אמריקה חוזרת לארצות הברית. הערב (שישי) הודיעה קונמבול, פדרציית הכדורגל של דרום אמריקה, על כך שבקיץ 2024 שוב ארצות הברית תארח את התחרות, שמונה שנים אחרי שאירחה את הקופה סנטנריו, המהדורה המאה של התחרות שנערכה ב-2016 והסתיימה בזכייה של צ'ילה.

בקופה אמריקה יתחרו כמובן 10 הנבחרות מדרום אמריקה, ואליהן יצטרפו שש משתתפות ממרכז וצפון אמריקה שייקבעו על פי ליגת האומות של ההתאחדות המקומית ב-2023. כלומר, ליגת האומות של צפון ומרכז אמריקה למעשה תשמש גם כטורניר מוקדמות לקופה אמריקה.

שחקני נבחרת ארגנטינה מניפים את ליאונל מסי, קופה אמריקה 2021. MB Media, GettyImages
מסי וארגנטינה חוגגים זכייה בקופה אמריקה 2021/GettyImages, MB Media

חזרת הקופה אמריקה לארצות הברית נובעת מהסכם שיתוף פעולה רחב שהוסכם על ידי הפדרציות ביבשת אמריקה, כחלק מההיערכות למונדיאל 2026 בארצות הברית, מקסיקו וקנדה. מי שבמקור הייתה אמורה לארח את התחרות בקיץ 2024 היא אקוודור, אולם בעקבות בעיות אבטחה ותקציב היא ויתרה על האפשרות וארצות הברית תזכה לארח את הטורניר בפעם השנייה בתולדותיה.

כזכור, בקופה אמריקה ב-2021 זכתה נבחרת ארגנטינה, אז למעשה הוביל ליאונל מסי את האלביסלסטה לתואר ראשון. לפי ההערכות, מסי ישתתף גם בקופה ב-2024 כל עוד יהיה כשיר ולא מן הנמנע גם כי תהיה זו התחרות האחרונה שלו עם ארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully