וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "מאמין שננצח גם בצד המשפטי וגם בצד הציבורי"

27.1.2023 / 17:09

בעלי הפועל חיפה התייחס לקרב מול ההסתדרות, שדורשת ממנו לפנות את המתחם בקרית חיים בו נמצאים משרדי המועדון ומתאמנים אלפי ילדי מחלקות הנוער

תקציר: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט1

הפועל חיפה צפויה להיכנס להליך משפטי נוסף מול ההסתדרות בנוגע לאצטדיון קרית חיים. כזכור, בשנת 2020 פנו בהסתדרות לבית המשפט בבקשה לפנות את הפועל חיפה מקריית חיים, כשבתביעה דאז הוסבר שחוזה השכירות שנחתם עם המועדון הגיע לסיומו ולכן הם מבקשים שתסתיים כל פעילות הפועל חיפה במתחם ששייך להם.

הפועל חיפה התנגדה למהלך ובזמנו בית המשפט ניסה לפשר בין הצדדים, אך ללא הצלחה. גם השבוע התקיים דיון במטרה להגיע להסכמות, אך גם הוא הסתיים ללא הצלחה ובהסתדרות עומדים על דרישתם שהפועל חיפה תתפנה מהמתחם. כידוע, כל קבוצות מחלקת הנוער של הפועל חיפה מתאמנות בקריית חיים וגם משרדי המועדון פועלים במתחם.

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. קובי אליהו
"אמין שננצח גם בצד המשפטי וגם בצד הציבורי". יואב כץ/קובי אליהו

בהפועל חיפה ממשיכים להילחם ולא יתפנו מקריית חיים ללא החלטת בית משפט. הבעלים יואב כץ התייחס לנושא היום כשאמר ברדיו חיפה: "ברור שזה מדאיג אותי, כי אתה יודע איך אתה נכנס לבית משפט, אבל לא יודע איך אתה יוצא ממנו. מדובר במאות ואלפי ילדים, יהודים, ערבים, אתיופים, רוסים ועוד, כדורגל זה כור ההיתוך הכי גדול שיש. אני מאמין שננצח גם בצד המשפטי וגם בצד הציבורי בעניין זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully