וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך ערך אימון בכורה בזלצבורג המושלגת: "נרגש להגיע למקום חדש"

הקשר עלה לכר הדשא המושלג, בזלצבורג צחקו: "הוא צריך להתרגל למזג האוויר". האוסטרים פרסמו סרטון מאחורי הקלעים של הגעתו

אוסקר גלוך ממריא לחתום בזלצבורג/צילום: אבי רוקח | עריכת וידאו: ניר חן

"שיחקתי במכבי תל אביב כל חיי, כך שכמובן שאני נרגש להגיע למקום אחר לראשונה בחיי. דיברתי עם מונס דאבור ושמעתי המון דברים טובים על רד בול זלצבורג". כך אמר היום (שישי) אוסקר גלוך לאתר הרשמי של קבוצתו החדשה, רד בול זלצבורג, אחרי שחתם במדיה לארבע שנים וחצי.

גלוך שיילבש את החולצה מספר 37 ובעונה הבאה יעבור ל-10, המשיך: "אני ממתין בכליון עיניים לשחק בקבוצה החדשה שלי מול האוהדים ואני לא יכול לחכות לפגוש את חבריי החדשים לקבוצה".

קצת לאחר מכן, הקשר אכן פגש את חבריו החדשים כשעלה לאימון בכורה שנערך בשלג ובקור של מינוס 4 מעלות. בחשבון הטוויטר הרשמי של זלצבורג צייצו כמה תמונות וכתבו בקריצה: "הוא עוד צריך להתרגל למזג האוויר".

אוסקר גלוך, שחקן רד בול זלצבורג. רד בול זלצבורג, אתר רשמי
אימון בכורה. גלוך/אתר רשמי, רד בול זלצבורג
אוסקר גלוך, שחקן רד בול זלצבורג. רד בול זלצבורג, אתר רשמי
אוסקר גלוך, שחקן רד בול זלצבורג/אתר רשמי, רד בול זלצבורג

המנהל המקצועי כריסטופר פרוינד אמר: "אנחנו שמחים שאוסקר בחר בנו לצעד הבא שלו למרות שהיו לו כמה הצעות אחרות ממקומות גדולים. הוא כדורגלן מצוין שלמרות הגיל הצעיר שלו, כבר יודע לקחת הרבה אחריות על כר הדשא. כעת, בגיל 18, הוא נכנס לאווירה חדשה בפעם הראשונה. שוחחנו איתו באופן אינטנסיבי על הדרך בה אנחנו משחקים כדורגל ובחודשים הקרובים אוסקר יקבל את הזמן הדרוש כדי להתרגל אליו ולמועדון".

בשבועות האחרונים, כאמור, קיבל גלוך לא מעט הצעות, אך דחה את כולן. בין היתר הוזכר כמועמד לברצלונה, בנפיקה, בשיקטאש ושלל קבוצות בכירות אחרות. בשורות רד בול זלצבורג הוא אמור להרוויח כ-550 אלף יורו לעונה, לא כולל בונוסים, בחוזה לארבע שנים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully