וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך הגיע למתקן האימונים של זלצבורג כדי לחתום. הבכורה כבר מחר?

27.1.2023 / 10:05

ההכרזה על הצטרפותו של הקשר למועדון העל האוסטרי מתקרבת. הוא עשוי לקבל דקות ראשונות במשחק האימון נגד סלובן ברטיסלבה. ומדוע החוזה החדש לא יכלול סעיף שחרור כמו במכבי תל אביב?

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

אוסקר גלוך הגיע הבוקר (שישי) למתקן של רד בול זלצבורג לקראת חתימה על החוזה בקבוצה. גלוך שנחת שלשום בלילה במינכן ומשם הגיע לזלצבורג בלוויית מספר גדול של מלווים, היה עסוק אתמול לאורך כל היום בבדיקות מקיפות שכללו בדיקות הדמייה ואחרות.

בין לבין היה לו זמן לכתוב מילות פרידה ממכבי תל אביב בחשבון האינסטגרם שלו. הבוקר כאמור הגיע למועדון לראשונה ובהמשך היום יחתום על החוזה לארבע שנים. גלוך גם צפוי לערוך אחר הצהריים לראשונה את האימון עם הקבוצה ויתכן אף שישותף מחר ב-16:00 לכמה דקות במשחק אימון שמתוכנן לרד בול זלצבורג נגד סלובן ברטיסלבה.

אוסקר גלוך, מקסים גלוך לפני ההמראה לזלצבורג. אבי רוקח
זה מתקרב. גלוך/אבי רוקח

במועדון האוסטרי לא נוהגים להכניס סעיף שחרור לחוזי השחקנים, כך שלגלוך לא יהיה את אותו סעיף שהיה לו במכבי תל אביב ושאיפשר לו לעזוב כעת. הגעתו של הקשר הצעיר לאוסטריה מעוררת עניין רב סביב הקבוצה, מאחר שישראלים רבים כבר השתלבו בליגה האוסטרית והוכיחו את עצמם וידוע שרד בול זלצבורג בדרך כלל פוגעת עם הרכש שלה. גלוך כבר יצר קשר עם הישראלים שמשחקים בליגה האוסטרית ובהזדמנות הראשונה יפגוש חלק מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully