וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא בפיראוס, מכבי תל אביב נחושה להביא את "תחושת הדחיפות" מההיכל

הצהובים התקשו במשחקי חוץ העונה, אבל מאמינים שהם מסוגלים להפתיע את מוליכת היורוליג אולימפיאקוס הערב ב-21:30. ג'ייק כהן מאמין: "יש להם המון כלי נשק, אבל כבר הוכחנו שיש לנו אופי נהדר"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (שישי, 21:30) להיכל השלום והאחווה במסגרת המחזור ה-21 ביורוליג - ותקווה להשיג ניצחון חוץ נדיר דווקא מול אולימפיאקוס, מוליכת הטבלה. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של 11 ניצחונות ותשעה הפסדים מהמקום השמיני במפעל, ויודעים שניצחון עשוי להיות משמעותי למאבקי הפלייאוף.

מכבי הגיעה אמש בשעות הערב המוקדמות לאתונה, ותערוך היום את אימון הקליעות באולם. הצהובים ישחקו ללא לורנזו בראון שסובל מפציעה בקרסול, אך עם סולימאן בריימו שיערוך את הופעת הבכורה שלו אחרי שהצטרף לקבוצה בשבוע שעבר. במכבי הסכימו עם ההגדרה שהם אנדרדוג נגד אחת הקבוצות הטובות במפעל, למרות שהצליחו לנצח אותם לפני פחות מחודשיים בתל אביב.

"לכל קבוצה יש חולשות. אנחנו צריכים להיות פיזיים ולרצות יותר מהם", הסביר ג'יילן אדאמס, שקלע 20 נקודות במשחקו האחרון. "כולם כאן רק מנסים לעשות כל מה שהם יכולים כדי לצבור עוד ניצחונות. כולנו צריכים להגיע עם תחושת דחיפות. אנחנו צריכים לייצר את זה גם בלי כל האוהדים שלנו מאחורינו".

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מסוגלים להפתיע? ווייד בולדווין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"איך מתכוננים? ביסודיות", השיב ג'ייק כהן בנוגע להכנות לאולימפיאקוס. "צריך לבחון היטב במה הם מצטיינים, ולבדוק איך גורמים להם להרגיש לא בנוח. יש להם המון כלי נשק וזה לא מקרי שהם משחקים התקפה נהדרת. אני חושב שאנחנו יכולים להיות מוכנים לכך. אנחנו בינואר וכבר הראינו שיש לנו אופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully