וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לאחר התפוצצות הפרשה: קלאודיו ריינה התפטר מאוסטין

מנהלה הספורטיבי של הקבוצה מה-MLS ואביו של ג'יו סיים את תפקידו במפתיע. האב היה מעורב לאחר המונדיאל בפרשת סחיטת מאמן נבחרת ארצות הברית

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

בתחילת חודש ינואר פורסם כי מאמן נבחרת ארצות הברית, גרג ברהולטר, נפל קורבן לסחיטה שאילצה אותו לחשוף שבעט באשתו בתקרית שהתרחשה לפני 31 שנים. בהמשך, נחשף ב-ESPN כי מי שהיה מעורב בפרשה הוא אביו של שחקן הנבחרת, ג'יו ריינה, הלא הוא קלאודיו ריינה, שחקן העבר בעצמו.

כעת, לאחר התפוצצות הפרשה, ריינה התפטר מתפקידו כמנהל ספורטיבי בקבוצת אוסטין מה-MLS. בהודעה רשמית של המועדון האמריקאי המצליח לא נרשם הסבר או התייחסות לפרשה בה היה מעורב המנהל הספורטיבי לשעבר, אך העיתוי של ההתפטרות עשוי להתכתב עם הסחיטה של ריינה כלפי ברהולטר.

ג'יו ריינה, נבחרת ארצות הברית. JEWEL SAMAD/AFP, GettyImages
הפרשה עם אביו שפגעה בנבחרת כולה. ריינה/GettyImages, JEWEL SAMAD/AFP

כזכור, לאחר המונדיאל בקטאר, המאמן האמריקאי חשף שהוא כמעט שיחרר את אחד שחקני הסגל בעקבות תקרית משמעת, ועל אף ששמו של ג'יו ריינה לא עלה באופן ישיר, היה מובן מאליו שמדובר בו והוא התנצל. ריינה האב התכתב עם ברהולטר במהלך הטורניר וסחט אותו באיומים על כך שבנו לא התלבש ולקח חלק מצומצם במדי הנבחרת האמריקאית בקטאר.

כל הפרשה הדאיגה וממשיכה להדאיג את ארצות הברית לקראת אירוח המדינה את מונדיאל 2026 יחד עם קנדה ומקסיקו, כאשר ג'יו ריינה שחזר לאחרונה לכושר כיבוש נהדר במדי בורוסיה דורטמונד, אמור להיות אחד השחקנים המובילים של אותה נבחרת גם בקיץ עוד שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully