וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל יעד מפתיע: שלוש הקבוצות שזינדין זידאן היה מוכן לאמן

קדנציה שלישית בריאל מדריד "אם פרס יתרפס בפניו", יובנטוס אם העונש יבוטל ומארסיי אם תוכיח יכולת להיאבק על תארים. ב"אתלטיק" סימנו את המועדונים שעשויים לעניין את הצרפתי

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

שאלת עתידו של זינדין זידאן ממשיכה לעורר עניין, לאחר שהארכת החוזה של דידייה דשאן סגרה בפני "זיזו" את הדלת לאימון נבחרת צרפת, תפקיד לו חיכה אקס ריאל מדריד מאז שסיים את הקדנציה השנייה שלו במועדון המעוטר ביותר בספרד. אתמול (חמישי) סימנו ב"אתלטיק" את שלוש הקבוצות שזידאן בן ה-50 היה מוכן לחתום בהן.

אחת מאותן קבוצות היא זו שהזכרנו זה עתה, ריאל מדריד, היחידה בה אימן כדורגלן העבר הצרפתי במהלך הקריירה. בכתבה נטען כי זידאן עשוי לשקול בחיוב קדנציה שלישית, אך כדי שזה יקרה הנשיא פלורנטינו פרס "ייאלץ להתרפס בפניו", לאור העובדה שב-2021 נימק זידאן את עזיבתו בכך ש"המועדון כבר לא נותן בי את האמון והתמיכה שאני צריך כדי לבנות משהו בטווח הבינוני והארוך". יש לציין כי לא מן הנמנע שכיסא המאמן בריאל יתפנה בקיץ הקרוב, אם קרלו אנצ'לוטי שחתום לעוד שנה לא יצליח לזכות באף תואר.

זינדין זידאן ריאל מדריד. רויטרס
קדנציה שלישית בריאל מדריד? זידאן/רויטרס

עוד אופציה שזידאן לא יפסול על הסף, כך נכתב, היא לאמן את יובנטוס שבמדיה כיכב כשחקן. במקרה של הביאנקונרי, קשה לראות את "זיזו" חותם אם עונש הפחתת 15 הנקודות שהוטל על הקבוצה יישאר על כנו, שכן הדבר צפוי למנוע מהגברת הזקנה להשתתף במפעלים האירופיים, או לפחות בליגת האלופות.

הקבוצה השלישית שסומנה כאפשרות שעשויה לעניין את זידאן היא גם המפתיעה ביותר מבין אלה שהוזכרו בכתבה: מארסיי. ב"אתלטיק" הדגישו שכדי לפתות באמת את המאמן, הקבוצה מעיר הולדתו צריכה להוכיח יכולת להתחרות על תארים. בינתיים פריז סן ז'רמן שולטת כמעט ללא עוררין בליגה הצרפתית, ובליגת האלופות מארסיי הודחה העונה בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully