וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסבאום: "מקווה שבצ'אנס הבא שאקבל בליגת העל אהיה יותר מוכן"

המאמן שהוביל את הפועל ראשל"צ לזכייה בגביע הטוטו של הלאומית דיבר ב-103FM: "להגיד עליית ליגה זה לפרגן לנו, המטרה היא פלייאוף עליון"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

יממה לאחר שחגג זכייה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית עם הפועל ראשון לציון, מאמן הקבוצה מעיר היין, עמיר נוסבאום, התראיין הערב (חמישי) לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לניצחון על הפועל ניר רמת השרון ולמה שמחכה לקבוצתו בהמשך העונה.

"ידענו שזה בסך הכול משחק יוקרתי, ועברנו מסע לא רע מתחילת העונה", סיפר נוסבאום, "התחלנו עם קצת שחקני נוער ותוך כדי תנועה, כמובן, כשהגענו לשלבים הסופיים, כבר רצינו מאוד לקחת את הגביע".

כשנשאל מה המטרות "חוץ מלעלות" השיב המאמן: "להגיד לעלות זה לפרגן לנו. המטרה שלנו כרגע היא פלייאוף עליון. הליגה הלאומית השנה מאוד מאוד קשה, אנחנו גם בעיצומו של חלון העברות. היא פתוחה לגמרי. יש תחרות קשה, לפחות כרגע זה מסתמן כארבע קבוצות שנלחמות חזק מאוד על העלייה. כמובן שכל שאר הקבוצות ירצו להתגנב לפלייאוף העליון, ומשם תמיד הכל יכול לקרות. אבל יהיה קשה מאוד להיכנס לפלייאוף העליון השנה. נשאר עוד שבוע לחלון ההעברות, צריך לראות לאן הרוח נושבת ומה יקרה בשבוע הקרוב ולפי זה גם נדע להציב מטרות".

הפועל ראשון לציון עם גביע הטוטו ללאומית. דני מרון
תואר כבר יש, עכשיו הפועל ראשון לציון מכוונת לפלייאוף העליון/דני מרון

נוסבאום, לו היה ניסיון קצר בליגת העל עם עירוני קרית שמונה, המשיך: "תמיד טוב לעבוד ולהיות בתנועה, ואתה כל הזמן לומד, גם אני כל הזמן מרגיש שמשנה לשנה אני משתפר בתור מאמן. כמובן שאני שואף בסופו של יום לחזור לבמה המרכזית, ואני מקווה שבצ'אנס הבא שאני אקבל, אם אני אקבל כמובן, אני אהיה יותר מוכן".

על כמות הקהל בראשון לציון: "בגמר הגיעו, גם מחלקת הנוער באה ואני חושב שהיו קרוב לאלף לדעתי, פחות או יותר. כל שבוע מגיעים פחות או יותר מאתיים איש".

המאמן ענה לשאלה בנוגע לקומץ שקורא לו להתפטר: "נראה לי שיותר מדי זמן במה הם קיבלו, העשרה אנשים האלו, לא צריך".

עוד התייחס נוסבאום לנוכחותו של הבעלים עמוס לוזון: "הוא הביא אותי ונמצא בקבוצה, יש לו נציג בעלים שזה אריאל אברהם וכל ההתנהלות שלי היא מולו. האם עמוס יישאר? אני פחות מעורה בפרטים מאחורי הקלעים. הוא מגיע מדי פעם למשחקים, לא לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully