וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.1: מרכוס אלונסו האריך חוזה, לחץ על בלינגהאם

עודכן לאחרונה: 27.1.2023 / 21:45

המגן ימשיך לפחות עד קיץ 2024 בברצלונה, האנגלי שמחוזר על ידי הגדולות בפרמיירליג קיבל הצעה להפוך למשתכר הבכיר בדורטמונד בתמורה להארכת חוזה. צ'לסי ממשיכה לבזבז והבא בתור לחתום יהיה גוסטו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

העברות

* מרכוס אלונסו רק עבר מצ'לסי לברצלונה בקיץ, אבל חתם על חוזה לעונה אחת מסיבות כלכליות. היום הודיעה על הארכת ההתקשרות עם המגן השמאלי בן ה-32 לעונה נוספת, לפחות עד קיץ 2024.

* סטפן בייצ'טיץ', קשרה של ליברפול, האריך את חוזהו במועדון עד 2027. הקשר בן ה-18 פתח לאחרונה בהרכב של יורגן קלופ והפך לשחקן משמעותי בסגל של המייטי רדס, ויעביר ארבע עונות נוספות במועדון הפאר האנגלי.

* סאות'המפטון הודיעה על החתמתו של ג'יימס ברי מלוטון טאון לשלוש וחצי שנים. המגן הימני חתם תמורת 850 אלף יורו.

* באשיר המפריס הצעיר, הבלם בן ה-19 של צ'לסי ששיחק בהפסד למנצ'סטר סיטי בגביע הליגה בתחילת החודש, הושאל לפאדרבורן מליגת המשנה הגרמנית.

שמועות

* ניסיון נואש של בורוסיה דורטמונד להשאיר אצלה את ג'וד בלינגהאם. הכוכב האנגלי, שמחוזר נמרצות על ידי הגדולות בפרמיירליג ובייחוד ליברפול, קיבל הצעה מדורטמונד להאריך את חוזהו ובתמורה שכרו ישודרג ל-15 מיליון יורו בעונה, יותר מכל שחקן אחר בקבוצה. ספק אם הוא יסכים ולא יימכר בקיץ בסכום שינוע סביב 120 מיליון יורו.

* גבריאל מרטינלי, מכוכבי ארסנל, סיכם על הארכת החוזה. הברזילאי בן ה-21, שחוזהו אמור היה להסתיים בשנה הבאה, יחתום עד 2027

* נוטינגהאם פורסט העולה החדשה לפרמיירליג מחפשת שוער ומעוניינת בקיילור נבאס. כעת הכדור בידיים של השוער ופריז סן ז'רמן, שתחליט אם היא רוצה להשאיל את השוער שמשמש כמחליף של ג'יג'י דונארומה.

* באנגליה מדווחים כי ווסטון מקני הגיע להסכם מול לידס על העברתו למועדון מהפרמיירליג, אך יובנטוס דורשת 31 מיליון ליש"ט אשר מקשים על העסקה להתבצע. קבוצתו של ג'סי מארש מוכנה להציע 25 מיליון ליש"ט, בעוד הגברת הזקנה הודיעה כי לא תתפשר על מחירו של הקשר האמריקאי.

* לפי 'ספורט', ברצלונה מתכננת להגיש לעוסמאן דמבלה הצעה להארכת חוזה. חוזהו של הצרפתי מסתיים בסוף עונת 2023/24, והמועדון הקטלאני מעוניין להשאיר את דמבלה במועדון לשנתיים מעבר לכך, ולפסול מעבר אפשרי שלו בקיץ לפריז סן ז'רמן שהביעה עניין.

* דיווחים באיטליה מקשרים את שמו של פדריקו קייזה למנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים מוכנים להציע ליובנטוס 100 מיליון יורו עבור שחקן הכנף האיטלקי.

* לפי הכתב ג'יאנלוקה די מארציו, מילאן יצאה מהמירוץ להחתמת ניקולו זאניולו. כזכור, בורנמות' הגישה הצעה לרומא על הקשר האיטלקי על סך 30 מיליון יורו, אך הרוסונרי החליטו לרדת מהעסקה.

* בברזיל מדווחים שוולבס הגיעה להסכם מול פלמנגו על החתמתו של ז'ואאו גומש. הברזילאי יעבור לזאבים תמורת 17 מיליון יורו ויחתום על חוזה עד 2028.

* הכוכב הצעיר של אברטון אנתוני גורדון מסרב לחזור לאימוני הקבוצה ודורש להימכר. בינתיים, הטופיז עוד לא מינו מאמן במקום פרנק למפארד ועל פי הדיווחים זה יהיה שון דייץ' ולא מרסלו ביילסה.

* צ'לסי לא עוצרת ואחרי כ-500 מיליון ליש"ט שהשקיעה העונה, שחקן נוסף שצפוי לחתום הוא המגן הימני בן ה-19 מאלו גוסטו שיירכש מליון.

* ליון צפויה גם להיפרד מהמגן השמאלי טטה, שמושאל משחטאר דונייצק ויעבור בהשאלה נוספת ללסטר סיטי עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully