וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו שלישי ברציפות לבאיירן מינכן - הפעם 1:1 מול פרנקפורט

הבווארים ממשיכים לדשדש. סאנה כבש ראשון (34), אך קולו מואני איזן (69) עבור מחזיקת הליגה האירופית. עוד הפסד להופנהיים, וולפסבורג נעצרה, אוניון ניצחה בדרבי

תקציר: באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 1:1/ספורט1

המחזור ה-18 המסקרן בבונדסליגה, שנפתח אמש (שישי) עם ניצחון של ר.ב. לייפציג על שטוטגרט, הגיע הערב לשיאו עם קרב הצמרת בין האלופה באיירן מינכן למחזיקת הליגה האירופית איינטרכט פרנקפורט, שהסתיים ב-1:1. עוד לפני כן, הופנהיים רשמה עוד הפסד, אוניון ניצחה בדרבי של ברלין ורצף הניצחונות של וולפסבורג נקטע.

שחקן באיירן מינכן תומאס מולר. Markus Gilliar - GES Sportfoto, GettyImages
איבוד נקודות. מולר/GettyImages, Markus Gilliar - GES Sportfoto

באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 1:1

לראשונה מאז 2007, הבווארים פותחים שנה קלנדרית עם שלוש תוצאות תיקו רצופות. לאחר ה-6:1 המהדהד שספגה מחזיקת הליגה האירופית מבאיירן במחזור הראשון של העונה הנוכחית, הצליחה להשיב חלק מהכבוד והצמרת בבונדסליגה ממשיכה להיות פתוחה ולוהטת. תומאס מולר בישל ללירוי סאנה את ה-0:1 בדקה ה-34, אך רנדל קולו מואני איזן יפה (69) מבישול של דייצ'י קמאדה. באיירן תקווה להתאושש כשתפגוש את מיינץ בגביע באמצע השבוע, ולאחר מכן מצפה לה משחק ליגה נוסף לא פשוט, לפחות על הנייר - בחוץ מול וולפסבורג.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יונאס הופמן שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך חוגג שער. Alex Grimm, GettyImages
כוכב הערב יונאס הופמן/GettyImages, Alex Grimm

הופנהיים - מנשנגלדבאך 4:1

המארחת סופרת כבר שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, ואף חזרה להפסיד אחרי שבמחזור הקודם הצליחה לפחות להוציא נקודה. מונס דאבור שוב עלה מהספסל, הפעם בדקה ה-62, אבל לא הצליח לעזור לקבוצתו שהולכת ומסתבכת בתחתית. יונאס הופמן ולארס שטינדל היו כוכבי הערב הבלתי מעורערים: הראשון כבש צמד (12, 37) והכין את השער השלישי לחברו (83), שבישל את השניים הראשונים. איחלאס בבו (80) רק צימק באופן זמני. לוקה נץ סידר להנס וולף את השער הרביעי (91), בשיתוף פעולה בין שני המחליפים. גלדבאך, שהגיעה להתמודדות עם שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים, עצרה לפחות זמנית את המומנטום השלילי.

צפו בתקציר ה-1:4 של מנשנגלדבאך

תקציר: הופנהיים - בורוסיה מנשנגלדבאך 4:1/ספורט1

צפו בתקציר: 0:2 לאוניון על הרטה בדרבי של ברלין

תקציר: הרטה ברלין - אוניון ברלין 2:0/ספורט1

הרטה ברלין - אוניון ברלין 2:0

החבורה באדום-לבן השיגה ניצחון ליגה שלישי רצוף, כשהיא גוברת על יריבתה העירונית מפגש רביעי ברציפות ועוקפת בחזרה את לייפציג כדי לשמור על המקום השני למחזור נוסף. הרטה עדיין לא צברה נקודות בשלושה משחקים מאז פגרת המונדיאל, ושקועה מתחת לקו האדום. דניליו דוקי (44) ופול זיגון (67) כבשו לאוניון.

חלוץ ורדר ברמן ניקלאס פולקרוג חוגג. Cathrin Mueller, GettyImages
צמד גדול שווה ניצחון. פולקרוג חוגג/GettyImages, Cathrin Mueller

ורדר ברמן - וולפסבורג 1:2

שישה ניצחונות חיברה וולפסבורג בששת המשחקים הקודמים שלה, לעומת ארבעה הפסדים ברצף שרשמה ורדר ברמן, שניים לפני הפגרה ושניים אחריה. אלא שחלוץ נבחרת גרמניה ניקלאס פולקרוג החליט שזה מספיק, ועם צמד (24 בפנדל, 77) שערים סידר למארחת שלוש נקודות חשובות. קווין פארדס רק צימק (90).

משחקים נוספים בשבת:

פרייבורג - אוגסבורג 1:3
לפרייבורג: מיכאל גרגוריטש (13), לוקאס הולר (30), פיליפ לינהארט (85). לאוגסבורג: מרגים ברישה (29, פנדל)

מיינץ - בוכום 2:5
למיינץ: לי ג'יי סונג (1), סילבן וידמר (17), קארים אוניסיוו (28, 57, 87). לבוכום: פייר קונדה (70), ארהן מסוביץ' (72).

ביום ראשון יתקיים קרב מסקרן בין באייר לברקוזן לבורוסיה דורטמונד (18:30, ספורט3), ובנוסף תארח שאלקה את פ.צ. קלן (16:30, ספורט3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully