וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות אוהדי מכבי תל אביב תמכו. ישראלוב תורגל אצל סילבס

עודכן לאחרונה: 27.1.2023 / 13:16

מסתמן שינוי בודד בהרכב של קראנקה. האוהדים הגיעו לקרית שלום כדי לדרבן את השחקנים. דור אלו צפוי לפתוח אצל האדומים

אוהדי מכבי תל אביב באימון המסכם לפני הדרבי/מרחבי הרשת

הפועל תל אביב

חיים סילבס תירגל היום באימון המסכם הרכב לקראת הדרבי, כאשר נראה כי פרט לדור אלו שיחליף את בן ביטון הפצוע, יעלה הרכב דומה לזה שפתח בטדי נגד הפועל ירושלים.

אור ישראלוב תורגל כבלם, קלטינס כבלם במערך של חמישה וקשר בארבעה ואילו שלומי אזולאי ימשיך לקבל קרדיט בקישור משחק שלישי ברציפות. עד כה הבטיחו מקומם בבלומפילד כ-14,500 אדומים והצפי הוא ל-22 אלף צופים.

שחקני הפועל תל אביב שלומי אזולאי, אור ישראלוב. ברני ארדוב
סילבס ישמר על הרכב כמעט זהה. שלומי אזולאי ואור ישראלוב/ברני ארדוב

מכבי תל אביב

במכבי תל אביב רוצים רק דבר אחד - להביא את מה שהביאו למשחק העונה מול מכבי חיפה ביום שני. במועדון בטוחים שאם יגיעו באותה הגישה ובאותה המשמעת הטקטית, ימשך רצף המשחקים בהם שולטת מכבי תל אביב ללא עוררין בעיר. הפערים המקצועיים בין הקבוצות ידועים, אבל במשחק אחד הכל יכול להיות ומכאן שהצהובים רוצים להביא את האלמנטים שהיו מכריעים מאוד במשחק הגדול שנתנו מול מכבי חיפה. גם האוהדים מבינים שיש צורך לדחוף את השחקנים, ומאות מהם הגיעו היום לאימון המסכם בקרית שלום במטרה להוסיף להם מוטיבציה.

המאמן אייטור קראנקה יצטרך להחליט אם הוא פותח עם גבי קניקובסקי במקום אוסקר גלוך והוא נותן לכך עדיפות. הספרדי צפוי להמשיך במערך החדש איתו פתח מול מכבי חיפה, כאשר בהגנה ישחקו ארבעה וכך גם בקישור. דן גלזר ודור פרץ ינסו שוב לייצר עליונות במרכז השדה וזה אחד המפתחות של קראנקה לניצחון. קניקובסקי שונה מגלוך, אבל נראה שקראנקה יעדיף אותו למשחק מחר.

קראנקה אמור להמשיך עם אותה רביעייה אחורית ששיחקה מול מכבי חיפה כששחר פיבן שהיה ממצטייני המשחק ימשיך במרכז ההגנה. "המרתון נמשך ואנחנו שוב לא יכולים למצמץ", אמרו הבוקר בקרית שלום. "כולם צריכים לנחות מהשבוע הזה של משחק עונה גדול ופרידה מאוסקר, ולבוא מרוכזים מאוד לדרבי הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה. אריאל שלום
הולך עם מה שעובד. קראנקה/אריאל שלום

טריוויה

* מאזן הדרבים בליגה: 60 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 58 תוצאות תיקו.

* סך הכול, הפועל תל אביב לא ניצחה את יריבתה העירונית ב-24 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-1:3 בליגה ב-26 באפריל 2014. ערן זהבי צימק אז אחרי צמד של עומר דמארי ופנדל של גילי ורמוט. דן איינבינדר פתח בהרכב מכבי תל אביב.

* הפועל תל אביב ללא ניצחון בשבעת המחזורים האחרונים ומציגה (לצד בית"ר ירושלים) את ההגנה הגרועה בליגה - 37 ספיגות. מולה ניצבת ההתקפה המובילה (46 שערים) וההגנה הכי טובה (תשעה שערי חובה).

* ערן זהבי יכול להפוך למלך שערי הדרבי בכל הזמנים, אחרי שהשתווה לשייע גלזר האגדי בזכות השער ב-0:3 בסיבוב הראשון. לגלזר היו 11 (כולם במכבי תל אביב) ולזהבי יש כעת תשעה במדי מכבי (כולל שלושער ב-2:3 הדרמטי במרץ 2014) ולפני כן שניים במדי הפועל.

* זהבי כבש צמדים בשני המחזורים האחרונים (לרשת בית"ר ירושלים ומכבי חיפה) ויש לו 11 שערים בשמונת משחקיו האחרונים (ליגה וגביע).

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 21850

משחקי המחזור ה-20:

שבת, 15:00: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
שבת, 18:00: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט2)
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

ראשון, 20:15: הפועל חיפה - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:00: בני סכנין - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully