וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מוכנה ל"מבחן בגרות". נס ציונה עוברת לשלושה בלמים

27.1.2023 / 14:11

היהלומים רוצים להתקרב לפלייאוף העליון (שבת, 18:00). אצל האורחת בוזגלו וקייטה ייעדרו, באטוקיו עדיין לא ייכלל בסגל

תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה שנמצאת בכושר טוב וסופרת שישה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, תארח מחר את סקציה נס ציונה (שבת, 18:00) ותנסה לצבור שלוש נקודות שיקרבו אותה לפלייאוף העליון. בנתניה אמרו שמדובר ב"מבחן בגרות אמיתי לשחקנים", כאשר בצוות המקצועי מצפים לראות את אותה יכולת, נחישות ואגרסיביות שהפגינו בשני המשחקים נגד הפועל באר שבע, בגמר גביע הטוטו ובליגה.

לפני המשחק יערך טקס הצדעה מרגש, לכוכבים הוותיקים מהקבוצה המיתולוגית של מכבי נתניה בעונת 1982/83, כאשר שחקנים כמו האחים מכנס, דוד לביא, ואפילו בני לם שסיים לא מכבר את עבודתו כמאמן, יחד עם המאמן דאז מוטל'ה שפיגלר, יעלו על הדשא לקבל הוקרה ולפגוש את שחקני הקבוצה הנוכחית.

לראשונה מזה זמן רב, תהנה נתניה מסגל מלא לחלוטין. המאמן רן קוז'וך צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה ממשחק החוץ בבאר שבע. "היה לנו שבוע מצוין. זכינו בגביע הטוטו ועשינו משחק טוב בבאר שבע, למרות שלא הצלחנו לנצח", אמר המאמן לקראת ההתמודדות מחר. "כולנו מבינים שהמשחק נגד נס ציונה יהיה משחק אחר ואנחנו צריכים להיזהר כי זה יכול להיות מוקש עבורנו. הקהל חוזר למגרש ואני מאמין שתהיה אווירה טובה ושמחה באצטדיון ואנחנו צריכים להיות מוכנים".

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
משחק אחר לגמרי מאשר נגד הפועל באר שבע. קוז'וך/ברני ארדוב

סקציה נס ציונה

המאמן שלומי דורה, שהגיע לנס ציונה לפני שלושה משחקים אמנם לא ניצח עדיין אך הצליח בשני המשחקים האחרונים לסיים בשתי תוצאות תיקו, במשחקים לא פשוטים מול הפועל תל אביב ובני סכנין. דורה ייאלץ להסתדר מחר ללא אלמוג בוזגלו הפצוע וגם בלי אבובאקר קייטה, שסיים את דרכו בקבוצה ועזב את ישראל. קשר הרכש כריסטיאן באטוקיו שחתם בקבוצה, עדיין לא נכלל בסגל.

על פי התרגול באימון המסכם, נראה שדורה יעבור מחר לקו של שלושה בלמים כאשר עומרי בן הרוש ישחק כבלם, לצידם של סטפן אקה ומיקי סירושטיין. ארי מורה יקבל שוב את חולצת ההרכב בחלק הקדמי לצידו של לבאן קוטלייה, כאשר ההתלבטות של המאמן היא לגבי השחקן הנוסף בחלק ההתקפי, בין יוני סטויאנוב ואור רויזמן.

"אנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מאוד, באצטדיון בנתניה", אמר המאמן דורה לקראת ההתמודדות. "נתניה קבוצה שנמצאת בתקופה טובה מאוד, לקחה את גביע הטוטו ומגיעה עם הרבה אנרגיות. זו קבוצה שרצה המון, לוחצת, משחקת כדורגל חיובי. תהיה אווירה טובה ויהיה הרבה קהל כי כשנתניה בתקופה טובה הקהל שלה תמיד מגיע. אנחנו מקווים לחזור סוף סוף לנצח, כי הנקודות האלה חשובות לנו מאוד, במאבק הבריחה מהתחתית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שלומי דורה, מאמן סקציה נס ציונה. אריאל שלום
מחפש ניצחון בכורה בנס ציונה. שלומי דורה/אריאל שלום

טריוויה

* מכבי נתניה ניצחה את סקציה נס ציונה 0:3 בפעם האחרונה שאירחה אותה (אוגוסט 2019). שלושת המפגשים מאז היו בחוץ, כשהיא הפסידה פעמיים 1:0 וסיימה ב-1:1 (בסיבוב הראשון העונה).

* מכבי נתניה מגיעה אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא הפסד (ניצחון ושלוש תוצאות תיקו) בעוד סקציה נס ציונה סופרת ארבעה משחקים ללא ניצחון (שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו) ומחכה לניצחון ראשון עם שלומי דורה.

* נס ציונה היא קבוצת המחצית הראשונה הגרועה בליגה עד כה, כשהיא ירדה להפסקה ביתרון רק פעמיים העונה.

* נתניה כבשה רק שער אחד העונה ברבע השעה האחרונה - פחות מכל קבוצה אחרת בליגה. לנס ציונה, לשם השוואה, יש חמישה שערים בדקות 75-90.

הרכבי הקבוצות

שופט: מג'ד רושרוש
אצטדיון: נתניה
קהל: 5350

משחקי המחזור ה-20:

שבת, 15:00: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
שבת, 18:00: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט2)
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

ראשון, 20:15: הפועל חיפה - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:00: בני סכנין - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully