וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד צפויה לשמור על ההרכב המנצח, בן שמעון: "מחפשים המשכיות"

הקבוצה תחפש ניצחון שלישי רצוף נגד עירוני קרית שמונה, אקולטסה צפוי להמתין על הספסל. המאמן: "צריך לנצל את המומנטום החיובי שלנו"

מחזור 20הסתיים28/01/2023
מ.ס. אשדוד
  • שחף (90)
1:1
  • (72) שכר
עירוני קרית שמונה
תקציר: עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

מ.ס. אשדוד

חמישה משחקים לתום הליגה הסדירה, מ.ס. אשדוד רוצה לרכוב על המומנטום החיובי שלה ולנצח מחר בפעם השלישית ברציפות, דבר שייתן לה דחיפה משמעותית לעבר השגת הכרטיס לפלייאוף העליון. אחרי הניצחונות על בני ריינה והפועל חדרה, תגיע מחר קרית שמונה לאיצטדיון הי"א והמאמן רן בן שמעון יפגוש שוב את האקסית המיתולוגית שלו. "אנחנו במומנטום חיובי וצריך לדעת לנצל אותו", אמר בן שמעון לקראת המשחק. "אנחנו חייבים להמשיך לדחוף. הכל כל כך צפוף ואנחנו צריכים לייצר דחף כלפי מעלה. במשחקים האחרונים ידענו לנצל מצבים. באנו מרוכזים עם אנרגיות חיוביות. הדבר שאנחנו מחפשים זה המשכיות. יהיה לנו משחק קשה מאוד".

אלעד שחף שהצטרף לאשדוד והיה שותף לשני הניצחונות האחרונים, הוסיף: "זה משחק חשוב כמו כל משחק. הטבלה מאוד צפופה ואנחנו צריכים להוכיח שאנחנו ראויים לפלייאוף עליון. התאקלמתי יפה מאוד באשדוד. קיבלו אותי יפה מאוד. אני חושב שבמשחקים האחרונים באה לידי ביטוי הקבוצתיות. אנחנו צריכים להמשיך ככה".

לבן שמעון מספר שחקנים עם בעיות של פציעות קלות אבל ההערכה היא שהוא יפתח עם הרכב דומה או אפילו זהה לזה שפתח מול הפועל חדרה. מיכאל אוחנה עדיין לא מוכן להתלבש והוא עוד צריך זמן כדי להיכנס לכושר אחרי שהגיע ממכבי נתניה כמעט ללא פעילות. אלטון אקולטסה כנראה יתחיל שוב רק על הספסל אבל אמור לקבל יותר דקות כמחליף.

יצחק אספה, אלטון אקולטסה, דויד קופרמן שחקני מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
צפוי להתחיל שוב על הספסל. אקולטסה/קובי אליהו

עירוני קרית שמונה

אחרי ששוב ירדו מתחת לקו האדום, בעירוני קרית שמונה ינסו להתאושש מול מ.ס אשדוד. המאמן ניר ברקוביץ' אמר לקראת המשחק: "אחרי האכזבה בשבוע שעבר, המצב של הקבוצה לא טוב ואנחנו מתחת לקו האדום. בכדורגל אפשר משבוע לשבוע להשתפר ואנחנו מגיעים למגרש חוץ קשה בידיעה שבליגה הזו אפשר לנצח כל משחק - בטח אם נרצה יותר מהיריבה שלנו. אנחנו צריכים לבוא מוכנים ומרוכזים, יש קבוצה טובה ורעבה. אני תמיד בא למשחק באמונה שאפשר לקחת את כל הנקודות.".

גם רועי קהת דיבר לקראת ההתמודדות: "אנחנו יודעים שאשדוד טובה ושהמגרש מאוד ביתי, זה יהיה משחק קשה, אבל אנחנו סומכים על עצמנו. אנחנו צריכים כבר לקחת נקודות ולנצח משחקים ונעשה את הכל כדי לקחת נקודות גם ממקום כזה קשה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן עירוני קרית שמונה, רועי קהת. מאור אלקסלסי
"צריכים כבר לקחת נקודות". קהת/מאור אלקסלסי

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 37 פעמים במסגרת ליגת העל, כשעירוני קרית שמונה מובילה 9:15 בניצחונות ועוד 13 משחקים הסתיימו בתיקו.

* בתשעת המפגשים האחרונים היו שישה ניצחונות של קרית שמונה ועוד שלוש תוצאות 1:1.

* מ.ס. אשדוד מחפשת ניצחון ליגה שלישי ברציפות - דבר שעשתה לאחרונה בנובמבר-דצמבר 2021. אז, אגב, הרצף נעצר בהפסד ביתי 2:0 לקרית שמונה.

* קרית שמונה היא מלכת התיקו של הליגה עם 10 משחקים שלא הוכרעו עד כה. שמונה מתוכם, אגב, הסתיימו בתוצאה זהה של 1:1, כולל המפגש הקודם עם אשדוד.

* רן בן שמעון, שאימן את קרית שמונה באליפות ההיסטורית ב-2011/12, לא ניצח אותה מאז נובמבר 2015 (0:1 עם מכבי פתח תקוה בחוץ). מאז היו לו שבעה הפסדים ושש תוצאות תיקו מולה.

הרכבי הקבוצות

שופט: ניב שטייף
אצטדיון: אשדוד
קהל: 1373

משחקי המחזור ה-20:

שבת, 15:00: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
שבת, 18:00: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט2)
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

ראשון, 20:15: הפועל חיפה - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:00: בני סכנין - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully