וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור צפוי לפתוח במכבי חיפה, ריינה תנסה להתנתק מפרשת יובאנוביץ'

שחקן הרכש אמור להיכלל ב-11 של ברק בכר המורחק (שבת, 15:00, ספורט4), פיירו ישוב לספסל. מימר: "אין ספק שזה המשחק הכי קשה בליגה"

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה

אחרי התבוסה הכואבת למכבי תל אביב, במכבי חיפה ינסו להתאושש מול בני ריינה (שבת, 15:00, ספורט4). הנטייה היא לפתוח עם שחקן הרכש החדש גוני נאור בהרכב כאשר ישנה התלבטות לגבי המערך. אם ברק בכר יפתח עם שלושה בלמים דניאל סונדגרן ודולב חזיזה ישחקו על כל הקו.

מוחמד אבו פאני המורחק ייעדר כאשר גם בכר יישב ביציע בגלל הכרטיס האדום שספג בבלומפילד. מי שיעמוד על הקווים הוא עוזר המאמן גיא צרפתי. "ברור שאף אחד לא מגיע שאנן, בטח לא אחרי המשחק מול מכבי תל אביב", אמר שחקן בקבוצה, "נבוא כדי להתאושש מהר מהמשחק ביום שני".

גוני נאור, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
ישר ל-11. נאור/אתר רשמי, מכבי חיפה

בני ריינה

בצל פרשת התלונה שהגיש שחקן הקבוצה לזאר יובאנוביץ', בגין תקיפה כנגד יושב ראש המועדון סעיד בסול, תנסה מחר נועלת הטבלה מכבי בני ריינה, שנמצאת במשבר מקצועי עמוק בליגה, להפתיע את האלופה ומוליכת הטבלה מכבי חיפה. ריינה סופרת כבר 10 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ובמועדון ניסו לנתק את השחקנים והצוות המקצועי מפרשת היושב ראש, שנחקר אמש במשטרה ואף עומת מול הקשר הסרבי שהגיש נגדו את התלונה.

המאמן שרון מימר, שמעמדו התערער מאוד בעקבות ההפסדים האחרונים, צפוי לעלות מחר במערך מעובה של שלושה בלמים כאשר סמביניה שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב למרכז ההגנה, לצידם של לוקאס שפנדלהופר וניר ברדע. המגן אשרף רבאח מוצהב ומי שיפתח במקומו הוא מגן הרכש עבדאללה ג'אבר שהגיע מבני סכנין. ריצ'רד בואטנג שסיים גם הוא עונש הרחקה, ישוב להרכב.

"אין ספק שזה המשחק הכי קשה בליגה", אמר המאמן מימר לקראת ההתמודדות. "מכבי חיפה, הקבוצה במקום הראשון, שעשתה רצף של 11 נצחונות, על כל הקבוצות בליגה, וזה אתתגר לא פשוט. אנחנו ספורטאים ולא מוותרים על אף משחק ומבינים שנצטרך לבוא בשיא המחוייבות למשחק הזה, להאמין בעצמנו. אנחנו צריכים את הנקודות ולא נוכל לוותר על המשחק הזה מראש, נעשה את המקסימום שלנו ונשתדל לעשות הכל, עד שנצא מהתקופה הזאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
סמביניה, שחקן מכבי בני ריינה. לירון מולדובן
יחזור להרכב ריינה. סמביניה/לירון מולדובן

טריוויה

* אחרי שרצף ניצחונות הליגה שלה נעצר, מכבי חיפה תנסה לשמור על המאזן המושלם בבית ולהיות עם 10 מ-10, כפי שעשתה הקבוצה המפורסמת של המועדון ב-1993/94. שיא הניצחונות שלה כמארחת הוא 11 ואותו קבעה ב-2005/06.

* מכבי חיפה ניצחה העונה בכל משחק בו כבשה והפסידה בשלושת המקרים בהם לא מצאה את הרשת. היא הקבוצה היחידה ללא תיקו, לא רק בליגת העל אלא בכל ארבע הליגות הראשונות (126 קבוצות).

* מכבי בני ריינה ברצף של 10 משחקי ליגה ללא ניצחון, במהלכם צברה רק שלוש נקודות. בשישה משבעת המחזורים האחרונים גם לא הצליחה לכבוש.

* מכבי חיפה היא היריבה האהובה על שלומי אזולאי. החלוץ בן ה-33, שהיה שותף לאליפות של הירוקים ב-2010/11, כבש מולם 11 שערים ב-25 משחקים עד כה, כולל שער הניצחון ב-0:1 המפתיע בסיבוב הראשון. זו הקבוצה היחידה נגדה יש לו מספר דו-ספרתי של שערים.

* ריינה כאמור הדהימה במפגש הקודם ותנסה לחקות את הפועל עכו, העולה האחרונה שניצחה את מכבי חיפה פעמיים במהלך העונה הסדירה (0:2 בבית ו-0:1 בחוץ ב-2017/18).

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: חיפה
קהל: 24753

משחקי המחזור ה-20:

שבת, 15:00: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
שבת, 18:00: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט2)
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

ראשון, 20:15: הפועל חיפה - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:00: בני סכנין - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully