וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה למקומו הטבעי? דג'וקוביץ' דרס את טומי פול ועלה לגמר אליפות אוסטרליה

שנה לאחר ש"גורש" על ידי המארגנים בשל סירובו להתחסן, הסרבי הביס את יריבו האמריקאי 6:7, 1:6, 2:6 ויפגוש בראשון את ציציפאס למשחק שהמנצח בו ינשל את אלקראס מפסגת דירוג ה-ATP

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

חצאי הגמר אצל הגברים באליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס יצאו לדרך היום (שישי) וסיפקו את משחק הגמר הגדול: נובאק דג'וקוביץ' הביס את טומי פול האמריקאי ויפגוש בגמר הגדול את סטפנוס ציציפאס, שניצח בחצי הגמר הראשון את קארן חצ'אנוב הרוסי. המנצח במשחק ביום ראשון יכבוש את פסגת הדירוג העולמי.

סטפנוס ציציפאס, אליפות אוסטרליה. רויטרס
העפיל לגמר גרנד סלאם ראשון אחרי שנתיים. ציציפאס/רויטרס

קארן חצ'אנוב (18, רוסיה) - סטפנוס ציציפאס (3, יוון) 7:6, 6:4, 6:7, 6:3

בפעם הקודמת והיחידה שסטפנוס ציציפאס עלה לגמר גרנד סלאם, הוא הפסיד לנובאק דג'וקוביץ' ב-2021. היום היווני המשיך את הטורניר הנהדר שלו באוסטרליה ורשם העפלה שנייה בקריירה לגמר גרנד סלאם, שם הוא עשוי בסבירות גבוהה מאוד לפגוש שוב את הסרבי האימתני. אחרי שדרס את ייז'י להצ'קה ברבע הגמר, ציציפאס שלט ללא עוררין גם נגד חצ'אנוב למרות שנגרר לשובר שוויון במערכה הראשונה. במערכה השנייה שבירה אחת הספיקה ליווני, אבל חצ'אנוב החזיר מלחמה עם שובר שוויון בסט השלישי. אלא שציציפאס שבר את ההגשה הראשונה של חצ'אנוב ועלה ל-0:2 מהיר בסט הרביעי ושמר על ההגשות שלו בדרך לניצחון שהושג בתוך כמעט שלוש וחצי שעות. אגב, ציציפאס יעלה לראשונה בקריירה לפסגת הדירוג העולמי אם ינצח בגמר ויזכה בגרנד סלאם ראשון בקריירה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
נובאק דג'וקוביץ' אליפות אוסטרליה. רויטרס
יחזור למקום הראשון בעולם? דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' (4, סרביה) - טומי פול (35, ארה"ב) 6:7, 1:6, 2:6

שנה לאחר הפיאסקו באוסטרליה, משם דג'וקוביץ' גורש בגלל העובדה שלא הסכים להתחסן, הסרבי הנפלא עשה את התיקון שלו והעפיל די בקלות לגמר הגדול, שם הוא ינסה לנצח את ציציפאס כדי לזכות בפעם העשירית בטורניר ולחזור למקומו הטבעי: לפסגת הדירוג העולמי. דג'וקוביץ' טייל בסט הראשון וכבר הוביל 1:5 עם שתי שבירות. אלא שפול חזר משום מקום עם שתי שבירות נגדיות וכפה שוויון 5:5. אלא שנולה לא התרגש ושבר שוב ל-5:7. המשך המשחק היה הרבה יותר חד צדדי. נולה שבר מיד בפתיחת הסט השני ואז שוב פעם כדי לנצח 1:6 וגם המערכה השלישית נפתחה עם שבירה של דג'וקוביץ' מול יריבו השבור, שנכנע אחרי קצת פחות משעתיים וחצי וסיים בצורה מאכזבת משהו טורניר נהדר מבחינתו. דג'וקוביץ' כאמור יחזור למקום הראשון בעולם אם ינצח את ציציפאס, שמצידו גם יכבוש את המקום הראשון אם יצליח להפתיע.

טומי פול. רויטרס
לא הצליח להתמודד עם דג'וקוביץ'. פול/רויטרס

בשבת יערך גמר אליפות אוסטרליה לנשים בין ילנה ריבאקינה (22, קזחסטן) לארינה סבאלנקה (5, בלארוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully