וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק לליגת העל: כריסטיאן באטוקיו חתם בסקציה נס ציונה

26.1.2023 / 16:17

הקשר בן ה-31, ששיחק במכבי תל אביב בין 2017 ל-2019, חתם עד תום העונה עם אופציה להארכה אם הקבוצה תישאר בליגה: "מודה על ההזדמנות לחזור לישראל"

סקציה נס ציונה - בני סכנין 0:0/ספורט1

סקציה נס ציונה ממשיכה להתחזק כחלק מהמאבק ההישרדות בליגת העל. היום (חמישי) הודיעה העולה החדשה על החתמתו עד לסיום העונה של כריסטיאן באטוקיו, אקס מכבי תל אביב. הארגנטינאי - איטלקי כאמור סיכם עד תום העונה עם אופציית להארכת החוזה אם הקבוצה תישאר בליגה.

באטוקיו זכור לאוהדי ליגת העל מהתקופה שלו במדים הצהובים, אותם לבש בין 2017 ל-2019. לפני מספר ימים הוא התיר את חוזהו בוולוס היוונית ובכך התפנה לקאמבק לליגת העל. הקשר בן ה-31 אמור להחליף את אבובאקר קייטה במצבת הזרים, שביקש לחזור לחוף השנהב בשל בעיות משפחתיות המונעות ממנו לשחק בזמן הקרוב.

הרכש החדש של הכתומים אמר לאחר החתימה: "תודה למועדון וההנהלה על ההזדמנות לחזור לליגה הישראלית. אני מאוד שמח ונרגש להיות כאן. אני נמצא עכשיו בישראל ומאושר מכך. אני מקווה לעזור לקבוצה להשלים את המטרות שלה יחד עם כל הצוות".

כריסטיאן באטוקיו שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שוב בישראל. באטוקיו במדי מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

כריסטיאן באטוקיו הוא שחקן הרכש הראשון של שלומי דורה בחלון ההעברות של ינואר, כאשר המאמן מחפש חלוץ זר נוסף עד לסיום החלון בעוד שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully