וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי הורחק אחרי שרתח על ג'ורדן פול. זה נגמר בסל ניצחון וב"בדיחה לא מצחיקה"

בחירת הזריקות של פול הכעיסה את סטף ש"נסחף והפקיר" את גולדן סטייט, אבל המהלך המבריק שלו השכיח את התקרית. אחר כך גם הגיעה מחוות פיוס משעשעת - או שלא

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

סל ניצחון דרמטי של ג'ורדן פול הציל אותו ואת גולדן סטייט הלילה (בין רביעי לחמישי) מסערה תקשורתית שהייתה עלולה להימשך מספר ימים. קצת יותר מדקה לסיום המותחן מול ממפיס, הסקורר של הווריירס הצליח לעורר את חמתו של סטף קרי, מה שבסופו של דבר גרם להרחקה של האחרון. זה קרה אחרי שפול לקח זריקה קשה מחוץ לקשת, בלי לחץ של שניות על השעון, כשקרי עומד לידו חופשי ומתחנן לקבל את הכדור.

מיד אחרי הזריקה שהלכה החוצה, נראה קרי מסתובב בכעס, ובדרך חזרה להגנה משליך את מגן השיניים שלו בעוצמה. מגן השיניים אמנם לא פגע בקהל, אבל הוטח בעוצמה. בכל מקרה, תקנון ה-NBA מחייב הרחקה אוטומטית במקרה כזה, וכך יצא שקרי פספס את הדקה האחרונה של המשחק המותח. למזלו, חבריו התעלו בהיעדרו. קליי תומפסון צלף שלשת קלאץ' 14 שניות לסיום, ואת סל הניצחון שקבע 120:22, קלע דווקא פול הסורר, אחרי תרגיל חוץ מבריק.

"זה היה רגע קריטי במשחק, ועם איך שהעונה הזאת מתפתחת, אנחנו יודעים שכל ניצחון חשוב, שצריך לנצח גם בפרטים הקטנים", התייחס קרי בסיום להרחקה שלו, ולא הכחיש שזריקת מגן השיניים הייתה בתגובה לקבלת ההחלטות המפוקפקת של פול. "ממש רציתי לנצח, ומהניסיון שלי אני יודע כמה בחירת זריקות במאני טיים חשובה. הגבתי באופן שפגע בקבוצה ובי, אבל למזלי הקבוצה הגיבה להרחקה בצורה טובה, ולקחה את זה כמו שצריך. קליי קלע זריקה גדולה, פול קלע סל גדול בסיום. היינו זקוקים מאוד לניצחון הזה. הייתה תחושת דחיפות גדולה מאוד במשחק הזה, ובגלל זה קצת נסחפתי".

פול משתעשע עם קרי בסיום

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Lachlan Cunningham, GettyImages
עוד לא נרגע. קרי/GettyImages, Lachlan Cunningham

פול ידוע כשחקן לא קל לעיכול, וזכור גם בתור מי שהרגיז בעבר את דריימונד גרין, וגרם לו לשלוח אגרוף לפניו במהלך אימון של הקבוצה. אבל בכל מה שקשור לקור רוח על הפרקט, נראה שיש לו ערך מוסף. אחרי סל הניצחון שלו שסגר עבורו משחק של 21 נקודות, פול יצא להגנתו של קרי ואמר ש"לא הייתה שום סיבה להרחיק אותו בשלב כזה. הוא אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים". גם בירידה לחדר ההלבשה פול ניסה לרכך את המצב, ובמעין מחוות פיוס משעשעת, השליך מגן שיניים כשנתקל בו במנהרה.

"זה מסוג הבדיחות שמגיעות מוקדם מדי. אני עדיין חם עליו, זה לא הצחיק אותי", אמר קרי בתגובה.

סטיב קר התייחס בלקוניות לתקרית המדוברת בסיום, ורק רמז שהוא מבין ללבו של קרי. "אתה מתכוון למהלך שבו ג'ורדן פול התעלם מהקלע הטוב בכל הזמנים כשהיה חופשי לגמרי?", 'תיקן' קר את הכתב ששאל אותו מה חשב על הזריקה של פול שהכעיסה את קרי. קר סיפר גם שאת התרגיל האחרון, בחר בכלל דריימונד גרין.

"דריימונד בחר את התרגיל, למרות שלא התאמנו עליו כמה חודשים. זה היה די יומרני, אבל בדיעבד זו הייתה ההחלטה הנכונה", אמר. "התרגיל הזה לא בהכרח אמור להוביל לזריקה כזו של ג'ורדן, אבל הוא עשה חיתוך אינסטינקטיבי נהדר, וזה לגמרי לזכותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully