וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר לאנגליה: ניקיטה חייקין חתם בבריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ

השוער הישראלי-רוסי (27) שסיים שלוש שנים מוצלחות בבודו גלימט הנורבגית ובחר לעזוב, שב לממלכה אחרי כעשור: "זו הייתה המטרה שלי"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

השוער הישראלי-רוסי ניקיטה חייקין בחר לעזוב את בודו גלימט הנורבגית והפך לשחקן חופשי, בציפייה להצטרף לאחת הליגות הבכירות באירופה בזכות יכולתו הטובה העונה בליגה האירופית ובעונה שעברה בקונפרנס ליג. הוא הוזכר כמועמד לאברטון לאור עברו במחלקות הנוער של צ'לסי, רדינג ופורטסמות' וגם קבוצות בליגת העל התעניינו בשירותיו, אבל בסופו של דבר חתם בבריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ.

חייקין בן ה-27 זכה בשתי אליפויות בנורבגיה בנוסף להצלחה במפעלי אופ"א בשלוש שנותיו במועדון ובריאיון ראשון לאתר של בריסטול, שמדורגת במקום ה-17 בליגת המשנה, אמר: "המטרה שלי הייתה לחזור לאנגליה ואני מאושר להיות כאן. אני יודע עד כמה הליגה הזו קשה ואתן את כל כולי כדי לעזור לבריסטול".

חייקין מתראיין לאתר של בריסטול

ניקיטה חייקין, שוער בריסטול סיטי. בריסטול סיטי, אתר רשמי
כבר ערך אימון ראשון בבריסטול. חייקין/אתר רשמי, בריסטול סיטי

כידוע, חייקין נולד בנתניה, גדל ברוסיה וחזר לכדורגל הישראלי כדי לרשום קדנציות קצרות בבני יהודה ובהפועל כפר סבא בין 2016 ל-2018, עד שהגיע לנורבגיה ושם פרץ. בריסטול אמנם מדורגת במקום ה-17 ורחוקה שבע נקודות מהקו האדום, אך גם הפער מהמקום השישי שמוביל לפלייאוף בתום העונה הסדירה עומד על תשע נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully