וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא יכולים להיראות ככה במשחקי הבית": אכזבה בהפועל ירושלים

26.1.2023 / 10:32

הקהל לא נענה לבקשת המאמן, הרכז הקשיש של דיז'ון חגג יום הולדת על הפרקט וגאווין וור חש בודד בצבע. האדומים איבדו מומנטום ופתחו את הטופ 16 בהפסד 84:77. דז'יקיץ': "לא יודע מה קרה, נבדוק את עצמנו"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

המומנטום שאליו נכנסה הפועל ירושלים נבלם אמש (רביעי), דווקא במשחק הביתי שפתח עבורה את שלב הטופ 16 בליגת האלופות. היא הפסידה בבית לדיז'ון 84:77, ולמרות התוצאה הצמודה - צעדה ביתרון רק במשך כחמש דקות ומצאה עצמה במרדף לאורך רוב שלבי הערב.

החדות ההגנתית והשטף ההתקפי מהניצחון בגביע המדינה על הפועל תל אביב נעלמו, ומהניצחון הדרמטי על בני הרצליה נותרו היכולת הבינונית ולא התוצאה הסופית. גאווין וור חגג בצבע וסיים עם 24 נקודות (11 מ-13 מהשדה), ודיוויד הולסטון ניהל את ההתקפה הצרפתית באין מפריע, וערב לפני יום הולדתו ה-37 ניפק שורה סטטיסטית פנטסטית - 20 נקודות, 13 אסיסטים ואיבוד בודד - ממרומי 167 סנטימטריו.

"זה היה משחק רע שלנו, והכי מתסכל שזה קרה בבית", הודה מארקס מייריס, "אנחנו לא יכולים להיראות ככה כאן, וחייבים לשחק עם הרבה יותר אנרגיות".

ספידי סמית', שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
אכזבה לעיני הקהל הביתי. ספידי סמית'/דני מרון

הקהל הירושלמי לא נענה לקריאתו של המאמן אלכסנדר דז'יקיץ', שבסוף השבוע ביקש שיגיעו 10,000 צופים להתמודדות מול הקבוצה הצרפתית. בפועל, כמחצית מהארנה התמלאה ב-5,319 אוהדים, בדומה לכל משחקי הבית בליגת האלופות עד כה העונה.

"לא הופענו ברמת האנרגיה הנדרשת מול יריבה שמשחקת עם ארבעה מובילי כדור ושחקני פנים אתלטיים", אמר הסרבי. "הכרנו את עקרונות המשחק שלהם, ועבדנו עליהם במשך השבוע באימונים. אני לא יודע מה קרה, ונבדוק את עצמנו. אנחנו צריכים לשחק בצורה יותר קשוחה ואמיצה. בשורה התחתונה, לא היינו מספיק טובים ולא נשתמש בתירוצים".

נועם יעקב, שהפגין ניצוצות חיוביים בהופעת הבכורה שלו בירושלים מול הפועל תל אביב, שוב לא שותף, כמו בניצחון על הרצליה - ובשלושה משחקים עומד על שלוש דקות בלבד. כשדז'יקיץ' נשאל על כך, הוא השיב כי "לא חשבתי שיהיה נכון להציב אותו מול דיוויד הולסטון, שהוא שחקן כל כך מנוסה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
אין תירוצים. דז'יקיץ'/דני מרון

המחזור הראשון בבית ט' בטופ 16 הסתיים בניצחון כפול של הצרפתיות על הישראליות, וזה הופך את המשחק ביום רביעי בין הפועל חולון לירושלים לחשוב הרבה יותר מהיוקרה שבו לקראת מאבקי העלייה לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully