וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ומכבי תל אביב סירבו להצעה למימון הקנס שעורר סערה

הקבוצות סיכמו: לא נאפשר להתאחדות והמנהלת לשלם בעבור האיחור של ילדי וראייטי. הירוקים עקצו: "יש את כל הזמן שבעולם לשמח ילדים"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

מכבי חיפה ומכבי תל אביב סיכמו ביניהן: לא נאפשר להתאחדות ולמנהלת הליגות לשלם את הקנסות שהושתו על המועדונים, ועוררו סערה ברשתות החברתיות. כזכור, בית הדין של ההתאחדות החליט לקנוס את שתי הקבוצות ב-1,000 שקלים כל אחת, בשל העיכוב בשעת פתיחת המשחק ביניהן ביום שני בבלומפילד, בעקבות איחור של ילדים עם צרכים מיוחדים מארגון "וראייטי".

לאחר שהושמעו ביקורות צולבות ברשתות החברתיות על ההחלטה לקנוס את הקבוצות, ההתאחדות והמנהלת התקפלו והודיעו שיממנו את הקנסות בעצמן - אולם המועדונים מסרבים כעת למחווה" הזו.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים אחרי ההפסד למכבי תל אביב. אריאל שלום
לא אהבו את הקנס - ולא חוששים להביע זאת. מכבי חיפה/אריאל שלום

"הופתענו מאוד על העמדתנו לדין בנוגע לאיחור בפתיחת המשחק", נמסר בתגובה ממכבי חיפה. "השתוממנו לגלות כי אף נקנסנו בעקבות כך. את הקנס כמובן נשלם בעצמנו. אימוץ ילדי ובנות וראייטי וספיישל אולימפיק, הם מהפרויקטים החשובים והמרגשים שלנו ואנו נמשיך להעניק לילדים אלו את רגעי האושר. לשם כך יש לנו את כל הזמן שבעולם".

ממכבי תל אביב נמסר: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מודה להתאחדות לכדורגל ולמנהלת על הכוונה ההצהרתית לשלם את הקנס, אך נוותר על ההצעה ונשלם את הקנס בכל זאת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully