וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרסת הלייט של בן סימונס": אבדיה קיבל ביטחון, ו"נראה שונה"

אחרי הדאבל-דאבל השני ברציפות, הישראלי סחט השוואה חדשה ובוושינגטון מרגישים: "הופך לפוינט-פורוורד, משהו מתחיל להתחבר אצלו"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

דני אבדיה קיבל זריקת ביטחון מהטרייד שפינה לו דקות ואחריות, וממשיך להציג יכולת משופרת. הלילה (בין רביעי לחמישי) סיפק פורוורד וושינגטון דאבל-דאבל שני ברציפות בניצחון 103:108 על יוסטון, ועזר לוויזארדס לרשום ניצחון רביעי ברציפות. אבדיה סיים עם 10 נקודות (4 מ-13 מהשדה, 1 מ-4 מהשלוש, 1 מ-2 מהעונשין), 10 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-30 דקות, ובעיקר נראה משוחרר ומעורב יותר.

אבדיה עלה מהספסל בסערה וקלע 7 נקודות תוך קצת יותר מדקה, נחלש מעט בהתקפה בהמשך המשחק, אבל עדיין היה חתום על מספר מהלכים חשובים בהגנה בדקות הסיום, ובעיקר קיבל קרדיט נרחב מהמאמן ווס אנסלד ג'וניור.

"דני שיחק טוב היום. הוא לא היה מדויק במיוחד בהתקפה, אבל היה טוב מאוד הגנתית. הוא ממלא היטב את החלל שהשאיר הטרייד על האצ'ימורה", אמרו בפודקאסט "Locked On Wizards". "דני יותר אגרסיבי במשחקים האחרונים. אחרי הטרייד הזה, כבר אין לו יותר תירוצים ובשני המשחקים האחרונים הוא עומד בציפיות. הוא אמנם עדיין מתקשה לקלוע באחוזים גבוהים, אבל האגרסיביות והביטחון שלו נראים הרבה יותר טוב. זה מה שאנחנו רוצים לראות ממנו".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול טארי איסון, יוסטון רוקטס. Bob Levey, GettyImages
משהו השתחרר. אבדיה/GettyImages, Bob Levey

הכתב ברט אשר כתב בכל הנוגע למעורבות ההתקפית של הישראלי ש"דני אבדיה משחק כמו פוינט-פורוורד", וש"נראה שמשהו התחבר אצלו". לדבריו, "לא היה לו משחק יעיל במיוחד, אבל אני מעודד מאוד מהתהליך שהוא עובר".

גם הבלוגר קווין ברום מרוצה מהמגמה החיובית אצל הישראלי. "טומי שפרד אמר שהתוכנית מאחורי הטרייד על האצ'ימורה הוא להעניק חופש לדני. נראה שהוא לא שיקר", כתב, וכשנשאל על הדמיון בין אבדיה לבן סימונס - פורוורד מגוון עם יכולות התקפיות מוגבלות, השיב: "אולי הוא בן סימונס בגרסת הלייט. סימונס היה בשיאו שחקן ברמה של אחת מחמישיות העונה ב-NBA. אבדיה רחוק מאוד משם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully