וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה החמיא: "רוני לוי מאמן מצוין, הפועל חיפה נראית יותר טוב"

26.1.2023 / 9:30

מאמן הפועל באר שבע לקראת המשחק ביום ראשון (20:15, ספורט3): "צריכים לשים לעצמנו מטרה לא לספוג". אליאס: "רוצה להמשיך להתפתח"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

הפועל באר שבע נכנעה למכבי נתניה בגמר גביע הטוטו וארבעה ימים לאחר מכן שמטה מול היהלומים נקודות יקרות בליגה כשסיימה מולם ב-2:2 ביתי, אבל את הפער ממכבי חיפה שבפסגה היא בכל זאת צימצמה בעקבות ה-3:0 שספגה האלופה בבלומפילד ממכבי תל אביב. ביום ראשון (20:15, ספורט3) ינסו אליניב ברדה ושחקניו לשוב למסלול הניצחונות כאשר יתארחו אצל הפועל חיפה, קבוצתו של רוני לוי שכזכור פוטר מהפועל באר שבע לפני כעשרה חדשים.

בסיבוב הראשון בליגת העל, עוד תחת ניר קלינגר, הפועל באר שבע לא הצליחה לנצח בביתה את הפועל חיפה ונפרדה ממנה ב-2:2 במשחק בו פעמיים חזרה מפיגור, והבוקר במסיבת העיתונאים אמר ברדה: "המשחק נגד נתניה כבר מאחורינו. ראינו אותו, ניתחנו אותו יחד והיו בו המון דברים טובים. יש מה לקחת מהמשחק הזה ואין מה לבכות על חלב שנשפך. הפער הצטמצמם ואנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו ועל המשחק הקרוב שמחכה לנו מול יריבה מאורגנת, שצירפה שחקנים זרים בינלאומיים ועלינו להגיע מאוד מוכנים ודרוכים".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מכיר היטב את הפועל באר שבע. רוני לוי/מאור אלקסלסי

על רוני לוי שאותו החליף בתפקיד לפני כ-10 חודשים: "זכיתי לעבוד איתו. הייתה לנו תקופה יפה ביחד, הוא מאמן מצוין והיום הפועל חיפה נראית הרבה יותר טוב. הוא ניצח בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים והם צברו מומנטום, נצטרך להגיע מוכנים".

השערים הרבים שהקבוצה סופגת: "הגנה זה לא רק קו ההגנה, הגנה מתחילה מהחלק הקדמי. אם כולם יעבדו יחד, לא נספוג. אנחנו צריכים לשים לעצמנו מטרה לא לספוג, כי אנחנו בכל משחק מצליחים להבקיע ואם לא נספוג אז ננצח יותר משחקים. זה צריך להיות ערך עליון".

לצדו של ברדה ישב הקשר שי אליאס שהוסיף: "אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו מביאים מחיפה שלוש נקודות להמשך העונה. אני חצי שנה פה ואני מבסוט מאוד מהעיר, מהאנשים, מהצוות ומהקהל. כולם קיבלו אותי ואני רוצה להמשיך להתפתח פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully