וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יותר טוב מאמבפה כרגע": ברצלונה מתמוגגת מעוסמאן דמבלה

הצרפתי כבש את השער שהוביל את הבלאוגרנה לחצי גמר הגביע והתקשורת בקטלוניה יצאה מגדרה. צ'אבי החמיא: "מה השתנה אצלו? שהוא מאמין שהוא אחד הטובים בעולם"

תקציר הניצחון 0:1 של ברצלונה על ריאל סוסיאדד ברבע גמר גביע המלך/ספורט1

ברצלונה נמצאת בפסגת טבלת "לה ליגה" לאחר 17 משחקים, וגם בגביע היא בדרך הנכונה. אמש (רביעי) שחקניו של צ'אבי גברו 0:1 על ריאל סוסיאדד בדרך לחצי הגמר, הודות לשער של עוסמאן דמבלה שמעולם לא הפסיד במדי הבלאוגרנה במשחק בו כבש.

"האם דמבלה יותר טוב מקיליאן אמבפה בימים אלו?", תהה ג'וזפ פדראול לאחר המשחק ב"אל צ'ירינגיטו" וגם בשערי העיתונים "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו" בחרו בכותרת "דמבלאסו". הצרפתי קיבל ציון 9 עבור הופעתו, גבוה מעל כולם.

במסיבת העיתונאים בתום המשחק, גם צ'אבי נשאל על יכולתו של דמבלה: "אני חושב שמה שהשתנה בעוסמאן זה שעכשיו הוא מאמין שהוא אחד משחקני הכנף הטובים בעולם. אני כבר ידעתי את זה, אבל עכשיו הוא גם מתחיל להאמין. הוא מרגיש ביטחון, אנחנו מדברים המון והוא בחור נהדר. בעמדה שלו הוא לחלוטין אחד הטובים בעולם".

עוסמאן דמבלה חוגג שער לזכות ברצלונה. Ion Alcoba/Quality Sport Images, GettyImages
שבחים ולא רק מצ'אבי. דמבלה/GettyImages, Ion Alcoba/Quality Sport Images

כבר בשלב מוקדם, החל מהדקה ה-40, מצאה את עצמה ריאל סוסיאדד בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של מנדס וצ'אבי גם הודה בסיום: "השגנו את המטרה, אבל ניצחנו רק 0:1 ובהחלט היינו בסכנה בסיום. מזל שיש לנו את טר סטגן בשער. הייתי יוצא מאוד עצבני ועם פרצוף מטופש אם היינו סופגים ונכנסים להארכה". בנוסף אישר המאמן שפדרי שהוחלף בעקבות פגיעה ברגלו, צפוי להיות כשיר למשחק נגד ג'ירונה בשבת.

הבלם רונלד אראוחו הוסיף: "היה משחק קשה, בדיוק כמו שציפינו שיהיה, אבל הגענו לחצי הגמר כמו שרצינו וזה מה שחשוב. במחצית השנייה הם סגרו אותנו מצוין וסוסיאדד קבוצה מהירה שהקשתה עלינו, אבל עמדנו על המשמר וגם טר סטגן הציל אותנו. דמבלה עוזר לנו המון עם השערים וההחלטות שהוא מקבל וגם הקהל עשה את שלו. היינו צריכים לגמור את המשחק קודם, נחטוף על זה מהמאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully