וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכשול בדרך לחיזוק: ב"ש תצטרך לשלם את רוב שכרו של מרטינס

26.1.2023 / 7:20

כדי לצרף זר על חשבון הקשר שסיים את העונה, ברקת תצטרך לחרוג מהתקציב. בקבוצה יודעים: "ניצחון מכבי ת"א על חיפה לא רע לנו"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

על אף שנפצע, נותח בכתפו וסיים את העונה, הפועל באר שבע תצטרך לשלם את רוב שכרו של אנדרה מרטינס עד סוף העונה, כך שאם היא תצרף שחקן זר במקומו, היא תצטרך לפרוץ את מסגרת התקציב שהציבה לעצמה. אם בקבוצה קיוו להשתחרר ממרטינס ולהביא על חשבון עלויות השכר שלו שחקן אחר, כעת הסיטואציה השתנתה.

בשבועות האחרונים אומר אליניב ברדה שעדיין אין שחקן שנמצא בדרך לקבוצה והסיבה העיקרית היא שהבעלים אלונה ברקת, רוצה להיות בטוחה שהיא מביאה את השחקן הנכון ולא כזה אותו תצטרך להחליף בסוף העונה. ברקת רוצה לצרף, אבל לא בכל מחיר. היא הנחתה את כל הגורמים הרלוונטיים במועדון לחפש את הזר השישי ולדייק בבחירה. "אם לא נמצא שחקן זר שנהיה בטוחים לגביו ב-100 אחוז, לא נצרף", אמרו בהפועל באר שבע אתמול. "לא נביא שחקן רק כדי להגיד שהבאנו. נביא רק אם נמצא באמת שחקן טוב כמו שהבאנו את אדריאן פאון ברגע האחרון".

אנדרה מרטינס הפועל באר שבע. קובי אליהו
מצב בעייתי. מרטינס/קובי אליהו

בקבוצה מרוצים מאובדן הנקודות של מכבי חיפה ומזכירים שיש להם גם משחק חסר מול בני סכנין, אבל כדי להרגיש שוב שהם במירוץ לתואר, צריכה הפועל באר שבע לחזור ביום ראשון בלילה מהכרמל עם שלוש נקודות אחרי ניצחון על הפועל חיפה. "התוצאה בבלומפילד לא הייתה רעה לנו, אבל אם לא ננצח בעצמנו את הפועל חיפה, זה לא שווה הרבה", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "אחרי שני משחקים מול מכבי נתניה בהם יצאנו מבואסים, צריך לחזור לשמוח ויש לנו יריבה קשה כי רוני לוי יכין אותם אלינו בצורה הכי טובה. הוא מכיר הכי טוב את הפועל באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully