וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק של לא לצאת פראיירים": דילמות הדרבי של מכבי תל אביב

26.1.2023 / 6:30

אחרי ההצגה מול מכבי חיפה, הצהובים נחושים לא לבעוט בדלי בשבת: "לא רוצים לחזור אחורה". קראנקה נוטה לפתוח עם קניקובסקי על חשבונו של אוסקר גלוך, לוקאסן חוזר אבל ספק רב אם המאמן יעשה שינויים בחוליה האחורית שהצטיינה ביום שני

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

אחרי יום של מנוחה, ישובו היום (חמישי) שחקני מכבי תל אביב להתאמן ויחלו בהכנות לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב במוצאי שבת. מצב הרוח בקבוצה מצוין אחרי הניצחון על מכבי חיפה, אבל הפנים כבר למפגש מול היריבה מעבר לכביש ועל אף פערי הרמות, ברור לכולם בקרית שלום שדרבי הוא תמיד משחק מסוכן אליו חייבים להגיע בשיא הרצינות.

לאייטור קראנקה יש כמה דילמות לקראת המשחק מחרתיים. הראשונה היא את מי להציב במקום אוסקר גלוך. בהנחה שהמאמן יעלה עם מערך זהה לזה איתו פתח מול מכבי חיפה, הכי טבעי שהבאסקי ישלח את גבי קניקובסקי להרכב במקום הטאלנט שהמריא לאוסטריה. קניקובסקי פחות יצירתי מגלוך, אבל מביא לא מעט איכויות שיכולות לחפות באופן חלקי על עזיבתו של הקשר הצעיר והוא יכול להתברג בקישור הקדמי לצד פארפה גיאגון.

דריק לוקאסן שחקן מכבי תל אביב ביציע. אריאל שלום
יישאר על הספסל? לוקאסן/אריאל שלום

הדילמה השנייה היא באשר לדריק לוקאסן. הבלם ריצה עונש הרחקה מול מכבי חיפה ויעמוד לרשותו של קראנקה. אם מאמן מכבי תל אביב ירצה להחזיר אותו, הוא יכול להציב אותו במקום אחד הבלמים או לשלוח את אנריק סבוריט לשחקן כמגן שמאלי במקום אופיר דוידזאדה. לקראנקה אין סיבות לעשות שינויים בקו האחורי שלו אחרי היכולת של כל הרביעייה מול מכבי חיפה ולכן יהיה מעט תמוה, אם הוא יבצע שינוי ובכל זאת יש מאמנים שאוהבים לחזור לשחקנים המובילים שלהם ומכאן שלא מדובר עדיין בסוגייה סגורה וקרוב לוודאי שהמאמן יחליט עליה רק לאחר האימונים של היום ומחר.

כך או אחרת, קראנקה מתכוון לדבר עם השחקנים על עניין האמביציה, מונח עליו חזר יותר מפעם אחת במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק מול מכבי חיפה. קראנקה זיהה בקלות כי עם כל הכבוד לכישרון שיש במכבי תל אביב, ללא תשוקה והשקעה, אין לו סיכוי במאבק האליפות. "ברור שהמפתח עכשיו הוא לרדת לקרקע אחרי הניצחון על מכבי חיפה", אמרו אמש במכבי תל אביב. "אם מול מכבי חיפה זה היה משחק של להיות או לחדול, הדרבי בשבת הוא משחק של לא לצאת פראיירים. לא יכול להיות שאחרי המאמץ שנתנו מול מכבי חיפה, נבעט בדלי ולא ניקח שלוש נקודות, מה שיחזיר אותנו שוב אחורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully