וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.1: אקס בית"ר על הכוונת של ויאריאל, אקס ברצלונה הוצע לפ.ס.ז'

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 18:11

הצוללת הצהובה מעוניינת בליוואי גרסיה, מלקום יגיע לעיר האורות? נשיא פלומיננזה רוצה את טיאגו סילבה ומרסלו, מגן חדש יצטרף לריאל מדריד בקיץ

תקציר גביע הליגה האנגלי: נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר יונייטד 3:0/ספורט1

העברות

* קרל טוקו אקמבי, שחקנה של ליון ונבחרת קמרון, הושאל לראן עד לתום העונה.

* מוריץ ינץ, ששיחק כמושאל בסלטיק מתחילת העונה, הושאל כעת מלוריין לשאלקה עד תום העונה.

שמועות

* נשיא פלומיננזה הברזילאית, מריו ביטנקורט, הכריז כי הוא מעוניין להחתים את טיאגו סילבה ומרסלו כשהשניים יסיימו את חוזיהם בצ'לסי ובאולימפיאקוס בקיץ

* לפי ה"רלבו" הספרדי, שחקנה של זניט בהווה ושל ברצלונה לשעבר, מלקום, הוצע לפריז סן ז'רמן.

* האם אקס בית"ר ירושלים בדרך לליגה הספרדית? לפי דיווח ב"רלבו", ויאריאל מעוניינת לצרף בהשאלה את ליוואי גרסיה מא.א.ק אתונה.

* מגן שמאלי חדש בדרך לריאל מדריד. ב"אס" דווח כי הבלאנקוס, שמחזיקים ב-50% מהכרטיס של פראן גרסיה מראיו וייקאנו, יממשו את אופציית הרכישה בחזרה עבור 5 מיליון יורו והספרדי יושאל לקבוצתו הנוכחית עד הקיץ. המהלך קרם עור וגידים בעיקר לאור ההתעניינות של לברקוזן במגן בן ה-23.

* בדרך להעברה המפתיעה של החלון? לפי ג'אנלוקה די מארציו, בורנמות' הגיעה לסיכום על רכישת ניקולו זאניולו מרומא תמורת 30 מיליון יורו, כשכעת השחקן יצטרך להחליט אם להצטרף לקבוצה שנאבקת על חייה בפרמיירליג. ההתעניינות בזאניולו הגיעה לאור הדאגות שעוררו הבדיקות הרפואיות של ניקולאס ג'קסון שאמור היה להגיע מוויאריאל.

* אחרי שיחות שקיימו עם המועדון, מרסלו ביילסה ושון דייץ' מסומנים כעת כמועמדים המובילים להחליף את פרנק למפארד שפוטר ולהתמנות למאמן אברטון.

* כוכב בלקבורן ונבחרת צ'ילה, בן בררטון דיאס, אמור להצטרף בקיץ הקרוב לוויאריאל כשיסיים את חוזהו בקבוצה מהצ'מיונשיפ.

* אחרי שליברפול גילתה עניין בקשר וולבס ונבחרת פורטוגל, מתאוס נונס, כעת לפי ה"דיילי מייל" גם צ'לסי נכנסה למירוץ.

שחקן רומא ניקולו זאניולו. מאור אלקסלסי
בדרך להעברה מפתיעה. זאניולו/מאור אלקסלסי

* ב"סקיי גרמניה" נכתב שצ'לסי עשויה לשקול מכירה של קאי האברץ בקיץ הקרוב תמורת 53 מיליון ליש"ט כדי להתאזן מבחינה כלכלית, אבל החלוץ מרוצה תחת גרהאם פוטר וייתכן שיסרב לעזיבה.

* פבריציו רומאנו טוען כי טוטנהאם וספורטינג ליסבון מתקדמות לעבר סגירת עסקה להעברתו של פדרו פורו לשורות הקבוצה האנגלית, כאשר הצפוי הוא שהמהלך יושלם תוך 24-48 שעות. הספרס עשויים להפעיל את סעיף השחרור בחוזהו של פורו, שגובהו 45 מיליון יורו.

* השחקן שספורטינג ליסבון רוצה להביא מאנגליה כדי למלא את מקומו של פורו הוא טאריק לאמפטיי, מגן נבחרת גאנה וברייטון - כך דיווח דייויד אורנשטיין מה"אתלטיק".

* לפי כתב "סקיי" הגרמני, פלוריאן פלטנברג, הופנהיים מתכוונת ללחוץ על סביליה כדי לצרף את הקשר הדני תומאס דילייני, שכבר הביע הסכמה לעבור.

* צ'לסי לא מוותרת על מויסס קאיסדו, כך כתבו באנגליה: הצעתה של ברייטון עבור אמאדו האידרה נדחתה על ידי לייפציג, אבל אם השחפים יצליחו להחתים את הקשר המרכזי, הם עשויים לשחרר את קאיסדו שמבוקש אצל הבלוז.

פדרו פורו, ספורטינג ליסבון. PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP, GettyImages
בדרך לאנגליה. פורו/GettyImages, PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP

* עוד שחקן שמבוקש בצ'לסי, כך לפחות דווח ב"טלגרף" הבריטי, הוא כוכב וולבס הפורטוגלי מתאוס נונס.

* אסטון וילה פנתה לבטיס ושוקלת להגיש הצעה עבור הכוכב הברזילאי העולה של הקבוצה הספרדית, הלא הוא לואיז הנריקה. ב"דיילי מייל" נכתב שאונאי אמרי נואש להחתים שחקן כנף להתקפה, אחרי שהניסיונות בגזרתו של ניקו וויליאמס מאתלטיק בילבאו כשלו. בטיס מצפה לסכום של כ-44 מיליון ליש"ט עבור לואיז הנריקה.

* ואשקו דה גאמה הברזילאית מנסה לצרף את שחקן סביליה ונבחרת ארגנטינה, פאפו גומס. אלוף העולם חתום בקבוצה האנדלוסית לעונה עונה וחצי, ובתקשורת בארצו מדווחים שהצעת ואשקו לא מספיק גבוהה כרגע עבור סביליה.

* בלם סן לורנסו הארגנטינית, פדריקו גאטוני בן ה-23, הסדיר את האזרחות האיטלקית שלו, כך שהוא לא ייחשב לזר באירופה וכעת קבוצתו הנוכחית ממתינה להצעה רשמית מסביליה, שצפויה לשלם עליו 1.8 מיליון דולר.

* פולהאם פתחה במו"מ עם טורינו כדי לצרף את הקשר הסרבי סשה לוקיץ'. ההצעה הראשונה של הקוטג'רס עבור שחקן מרכז השדה הינה 8 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully