וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במצרים העלילו על קלטנברג שהוא הומו, השופט "נאלץ להימלט" מהמדינה

שופט העבר נאלץ לעזוב את תפקידו כיו"ר איגוד השופטים במצרים אחרי שבכירים טענו שהוא מושחת והומוסקסואל. האנגלי ספג איומים על חייו, לא קיבל שכר - ועזב

תקציר גביע צרפתי: פריז סן ז'רמן - פאי דה קאסל 0:7/ספורט1

שופט העבר המפורסם מארק קלטנברג נאלץ לעזוב את עבודתו במצרים כראש איגוד השופטים המקומי מאחר שחשש לביטחונו, אחרי שעל פי הדיווחים, ספג איומים אישיים מאוהדי כדורגל ומראשי קבוצות.

קלטנברג, בעבר שופט פרמיירליג ואחד מאנשי השיפוט המוכרים באירופה, מונה לתפקיד בחודש אוגוסט שעבר, אחרי שקיבל הצעה כספית יפה במטרה לשקם את היכולות של השופטים במצרים, מדינה חולת כדורגל אבל לא תמיד מקצועית, שסובלת ממשבר אמון עם אנשי המשרוקית.

אבל קלטנברג ספג ביקורות חריפות ממורטדה מנסור, נשיא זמאלק, קבוצת הפאר המצרית שזכתה ב-14 אליפויות. מנסור כינה אותו "מושחת" ו"איש השוחד", וטען שהורה לשופטים לסיים משחקים מוקדם מהנחוץ.

מנסור אף ניסה להסית נגד קלטנברג, וטען שהוא עזב את אשתו במטרה להתחיל ביחסים הומוסקסואליים עם גבר. כמו בהאשמות הקודמות, גם אלו הן לחלוטין חסרות ביסוס. קלטנברג נשוי כבר שנים ארוכות.

מרק קלטנברג. ההתאחדות המצרית, אתר רשמי
מרק קלטנברג/אתר רשמי, ההתאחדות המצרית

נשיא זמאלק מאיים

יש לציין שבניגוד לקטאר, למשל, במצרים אין איסור חוקי רשמי לקיום יחסי מין עם אדם מאותו המין - אבל קהילת הלהט"ב נרדפת על ידי גורמים איסלאמיים קיצוניים במדינה, במדינה שיש בה מעט מאוד סבלנות להומוסקסואלים.

וכך, במקביל לטענות על שחיתות, קלטנברג ספג איומים על חייו מאוהדי זמאלק, ושופט העבר בן ה-47 החליט לעזוב את המדינה. כמו כן, הוא הרגיש שבשבועות האחרונים ההתאחדות משנה לו את שיבוץ השופטים, ובמקביל לא קיבל כבר חודשיים משכורת - כ-35 אלף יורו לחודש, על פי ההסכם שעבורו הגיע במיוחד למצרים. ההתאחדות המצרית אישרה שקיבלה את התפטרותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully