וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הדבר הכי אכזרי ב-NBA, אבל ג'ימי באטלר הציל לילד את היום

פליפה בן ה-12 נסע חצי עולם בשביל לראות את ג'ימי באטלר משחק, אבל הכוכב היה פצוע. אחרי שהפרצוף הדואב שלו הפך לוויראלי, הגיע פיצוי מתוק. הבעיה: זה עוד יקרה שוב

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.1/ספורט1

אוהד כדורסל עבר אתמול בלילה (בין שלישי לרביעי) את אחד הסיוטים הגדולים שיכול לעבור על חובב ספורט. פילפה בן ה-12, ילד ארגנטינאי, נראה אוחז הלילה ביציע במיאמי שלט ובו נכתבה הקדשה לכוכב מיאמי היט ג'ימי באטלר: "ג'ימי היקר, נסענו 4,405 מייל כדי לראות אותך משחק. אפשר לקבל תמונה או להיפגש לקפה? :)". פליפה הניף את השלט הזה לפני המשחק ביציע, והמצלמות התמקדו בו בדיוק כאשר הכרוז באולם הכריז: ג'ימי באטלר פצוע, ולא ישחק הערב! הצילומים הראו את פליפה מקבל את הבשורה מאחותו זואי שהייתה עמו, ונותר המום, מאוכזב ושבור לב.

האוהד נדהם לקבל את הבשורה

אבל לסיפור הזה יש סוף טוב. אנשי מיאמי ובאטלר ראו את הפוסטים ברשתות החברתיות על המקרה, ודאגו לפצות את הילד: הקבוצה העניקה לו כדור חתום על ידי כל השחקנים ונעלי נייקי חדשות של באטלר. בהמשך אף הורידה אותו לפרקט, והוא הצטלם עם שחקן הקבוצה גייב וינסנט. באטלר הגיב לפוסט עם הילד, וכתב "אני דואג לך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מיאמי ארגנה לו פיצוי

זו כמובן לא פעם ראשונה ולא אחרונה שדבר כזה קורה, במיוחד בשנים האחרונות, כשספורטאים רבים מחמיצים הרבה משחקים בגלל פציעות שנובעות בין השאר בגלל העומס. קובי בריאנט נשאל בעבר איך הוא מציג יכולת שיא בכל משחק, וענה: "אני יודע שיש היום בקהל מישהו שבא במיוחד ורואה אותי בפעם הראשונה" - אבל לא כל השחקנים מחזיקים בגישה הזאת. "זו התופעה הכי עלובה ב-NBA כיום", נכתב בתגובות על פרשת באטלר, עוד לפני שנודע על המחווה מהקבוצה, "השחקנים של היום הם רכים".

רק בשבוע שעבר סטיב קר נתן מנוחה לארבעה משחקני החמישייה של גולדן סטייט, ביניהם סטפן קרי, קליי תומספון ודריימונד גרין, ואמר לפני המשחק שבדיוק בגלל דברים כאלה הוא רוצה לקצר את העונה: "אני מרגיש נורא עבור האוהדים שקנו כרטיסים כדי לזכות לראות מישהו משחק. זה הקטע הכי אכזרי של הביזנס. בגלל זה אני ממשיך לדחוף לשינוי לעונה של 72 משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully