וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל חריגה מהפייר פליי: ברצלונה לא יכולה לרשום את החוזה של גאבי

הקשר יחכה כנראה עד הקיץ לעדכון השכר והחלפת המספר שלו ל-6 המזוהה עם צ'אבי, כיוון שהמועדון לא עומד בתנאים הפיננסיים שהציבה "לה ליגה". ההסבר בפנים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.1/ספורט1

"לה ליגה" לא מאשרת לברצלונה להשלים את אחת המטרות העיקריות שלה לחלון ההעברות הנוכחי: רישום החוזה החדש של גאבי ושיוכו של הקשר לקבוצה הראשונה. הסיבה היא שהבלאוגרנה לא עומדים בשני סעיפים בתקנון הפיננסי החדש בליגה הספרדית, ובנוסף עוד לא נענו לדרישת הגוף המנהל את המפעל, לפיה עליהם להציג תכנית כלכלית לשתי העונות הבאות, שבמסגרתה יעמדו במגבלת השכר הנהוגה בליגה.

יש לציין כי גאבי יוכל להמשיך לשחק, אך רק בתנאי החוזה הישן שלו כשחקן שהועלה מקבוצת הנוער ולא על פי החוזה החדש. כזכור, גאבי בן ה-18 חתם בספטמבר האחרון על החוזה המקצועני ראשון שלו, עד יוני 2026 עם סעיף שחרור של מיליארד יורו.

בכפוף לרישומו כשחקן הקבוצה הראשונה, הקשר המוכשר, שאף הופיע במדי נבחרת ספרד במונדיאל ובגילו הצעיר כבר התברג בהרכב הראשון של בארסה, היה אמור לקבל את החולצה מספר 6 שהייתה שייכת למאמנו הנוכחי ואגדת המועדון, צ'אבי הרננדס, אלא שגאבי יצטרך להמשיך עם המספר 30 עד שקבוצתו תפתור את סיבוכיה הפיננסיים, מה שככל הנראה יקרה בקיץ.

גאבי שחקן ברצלונה חוגג שער. Yasser Bakhsh, GettyImages
ימשיך לחכות לעדכון תנאיו והחלפת המספר. גאבי/GettyImages, Yasser Bakhsh

כאמור, נכון להיום ברצלונה לא עומדת בשני תנאים של התקנון הכלכליבליגה: סעיף 101 קובע כי בחתימה על חוזים חדשים צריכה להילקח בחשבון העלות הכוללת של הסגל בעונה הבאה, ואילו סעיף 93.6 אומר שעל המועדון להציג תוכנית לייצור הכנסות בשנתיים הקרובות באופן אורגני, ולא באמצעות מנופים כלכליים כפי שהפעילו הקטלאנים בקיץ שעבר על מנת לעמוד בחוקי הפייר פליי ולרשום בסגל את שחקני הרכש שצורפו.

גאבי הוא לא הנפגע היחיד מהצרות הפיננסיות של בארסה, אלא גם רונאלד אראוחו ואלחנדרו באלדה שחתמו אף הם על חוזים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully