וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווריירס עלולים לאבד את הג'נרל מנג'ר האגדי בקיץ, הסגל יושפע?

בוב מאיירס, המקורב לסטף קרי, מסיים חוזה וקיים ספק בנוגע לעתידו. ארבע קבוצות כבר עוקבות, ביניהן וושינגטון

דני אבדיה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

באותה שורה לצד סטף קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין וסטיב קר, בוב מאיירס נחשב לאחת הדמויות החשובות ביותר בשושלת של גולדן סטייט. הג'נרל מנג'ר של הווריירס מאז 2012 ניצח על בניית הסגל שזכה בארבע אליפויות תוך שמונה שנים ונחשב לאחד מהטובים ביותר ב-NBA במקצועו. לפי דיווח ב"את'לטיק", הווריירס עלולים לעמוד בפתחו של עידן חדש, שכן חוזהו של מאיירס יסתיים בקיץ הקרוב וכלל לא בטוח שהוא ימשיך.

המחלוקת בין מאיירס להנהלה נובעת ככל הנראה בנוגע לשכרו, שכן הג'נרל מנג'ר מצפה לשדרוג שיציב אותו כמשתכר הבכיר מבין המכהנים בתפקיד זה כיום בליגה. הבעלים ג'ו לייקוב טען בריאיון לאחרונה כי מאיירס הוא כבר אחד מבין שלושת המשתכרים הבכירים, אולם מקורות אחרים מצביעים על כך שמאיירס נע בין המקום השישי לשמיני בטבלת השכר.

בוב מאיירס, הג'נרל מנג'ר של גולדן סטייט ווריירס. Michael Urakami, GettyImages
בדרך לתחנה חדשה? מאיירס/GettyImages, Michael Urakami

סיבה נוספת לעזיבה אפשרית היא הרצון לקחת על עצמו אתגר חדש. ייתכן כי מאיירס יחפש להתחיל כמעט מאפס במקום בו הדרישות אינן גרנדיוזיות מלכתחילה, ושתהיה לו הזדמנות להפוך קבוצה מסוימת לכזו שמתמודדת על אליפויות כפי שעשה בקליפורניה. לפי הדיווח, ארבע קבוצות כבר הוזכרו כמי שעוקבות אחרי מצבו של מאיירס - לוס אנג'לס קליפרס, ניו יורק ניקס, פיניקס סאנס ואפילו וושינגטון וויזארדס של דני אבדיה.

בכתבה אף דנו בהשלכות האפשריות שתהיה לעזיבת מאיירס על גולדן סטייט. אם וכאשר מאיירס ייפרד, ייתכן כי מחליפו יהיה פחות מהוסס בנוגע לפירוק הטריו הכולל את קרי, תומפסון וגרין, כאשר הכוונה היא לפרידה אפשרית מהפורוורד. מאיירס נחשב למקורב ביותר לקרי מבין אנשי הצוות וההנהלה, ומהלכים כאלה ואחרים מצד יורשו האפשרי של מאיירס עלולים לגרום לרכז האגדי "לשאול שאלות" בנוגע לתכניות של הווריירס בטווח הקצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully