וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטעו מסעות קסם: סבאלנקה וריבאקינה עלו לגמר אליפות אוסטרליה

הבלארוסית הביסה את הפתעת הטורניר לינט 6:7 (1), 1:6, ותפגוש בגמר את מחזיקת ווימבלדון שגברה 6:7 (4), 3:6 על אזרנקה שחלמה לשחזר את ההישגים מלפני עשור

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.1/ספורט1

לאחר שאינספור מדורגות בכירות הלכו הביתה בשלבים המוקדמים, שלב חצי הגמר של אליפות אוסטרליה לנשים נערך היום (חמישי) ובסיומו נקבע - ארינה סבאלנקה תפגוש את ילנה ריבאקינה לגמר הגרנד סלאם בשבת.

ילנה ריבאקינה, טניסאית קזחית. Clive Brunskill, GettyImages
אחרי ווימבלדון, תזכה גם באוסטרליה? ריבאקינה/GettyImages, Clive Brunskill
ויקטוריה אזרנקה, טניסאית בלארוסית. רויטרס
תם מסע הקסם. אזרנקה/רויטרס

ילנה ריבאקינה (22, קזחסטן) - ויקטוריה אזרנקה (24, בלארוס) 6:7 (4), 3:6

ויקטוריה אזרנקה חלמה של שחזור הזכיות מאוסטרליה ב-2012 ו-2013, אך המסע של הבלארוסית נעצר בחצי הגמר מול אחת הפריצות של הטניס הנשי בשנה האחרונה. ילנה ריבאקינה הקזחית, שהדהימה את כולם בדרך לזכייה בווימבלדון, הבטיחה השתתפות בגמר גרנד סלאם שני בקריירה עם 6:7 (4), 3:6 משכנע תוך שעה ו-43 דקות.

המערכה הראשונה הייתה הפכפכה למדי, כאשר כל שחקנית שברה פעמיים את ההגשות של יריבתה. ריבאקינה שברה פעמיים את ההגשות של אזרנקה בשובר השוויון בדרך ליתרון 2:5, ועל אף שראתה את הטניסאית הוותיקה שוברת את הגשותיה פעמיים ומצמקת ל-5:4, היא התעשתה בדרך ל-4:7.

במערכה השנייה ריבאקינה שברה פעמיים בדרך ל-2:5 מבטיח, לאחר מכן אזרנקה סיפקה שבירה משלה והקטינה ל-3:5, אך נשברה פעם נוספת וריבאקינה חגגה לעיני הקהל במלבורן את הישג השיא שלה בגרנד סלאם באוסטרליה.

ארינה סבאלנקה, טניסאית בלארוסית. Lintao Zhang, GettyImages
מגיעה לגמר כפייבוריטית? סבאלנקה/GettyImages, Lintao Zhang

ארינה סבאלנקה (5, בלארוס) - מגדה לינט (פולין) 6:7 (1), 2:6

אמנם אזרנקה לא העפילה לגמר, אך לבלארוס בכל זאת תהיה נציגות בדמותה של ארינה סבאלנקה - שהבטיחה את מקומה בגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה אחרי ניצחון על הפתעת הטורניר מגדה לינט. הפולנייה שהפכה לסנסציית הטורניר כשהדיחה מדורגות פעם אחר פעם.

גם הפעם לינט הקשתה על מדורגת בכירה וגררה את סבאלנקה לשובר שוויון במערכה הראשונה, אך שם היא הובסה 7:1 ונקלעה לפיגור שסיבך אותה לקראת ההמשך. במערכה השנייה שברה סבאלנקה את יריבתה פעמיים ברציפות וסגרה סיפור עם 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully