וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג הסדר טיעון: שאפי סוליימאנוב יושעה משלושה משחקים נוספים

25.1.2023 / 12:23

קשר הפועל באר שבע, שהורחק בעקבות העבירה האלימה שביצע בגמר גביע הטוטו, יחמיץ את הפועל חיפה, סקציה נס ציונה ובני סכנין, יחזור בחודש הבא היישר למשחקים נגד הפועל ירושלים ובבלומפילד נגד מכבי תל אביב. בנוסף נקנס וספג הרחקה על תנאי למשך שנה

תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:0 (4:5 בפנדלים)/ספורט1

הפועל באר שבע הגיעה להסדר טיעון הבוקר (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לפיו הקשר שאפי סוליימאנוב יורחק בסך הכל מארבעה משחקים בעקבות העבירה האלימה שביצע בגמר גביע הטוטו נגד מכבי נתניה, כאשר נתן מרפק לפניו של עדן קארצב. יש לציין שבדו"ח השופט הוא גם כתב שסוליימאנוב משך בחולצתו ועזב את כר הדשא לאחר ההרחקה "רק בזכות חבריו".

שאפי, כזכור, ספג כרטיס אדום ישיר מהשופט איתן שמואלביץ', ובבית הדין הסכימו לעסקת הטיעון שבמסגרתה יורחק משלושה משחקים נוספים בנוסף להרחקה האוטומטית ממשחק אחד. על כן יחמיץ סוליימאנוב את משחקי הליגה הבאים מול הפועל חיפה, סקציה נס ציונה ובני סכנין, ישוב למשחקים נגד הפועל ירושלים ולאחר מכן יתארח באצטדיון בלומפילד נגד מכבי תל אביב.

בנוסף, סוליימאנוב גם ספג הרחקה מארבעה משחקים על תנאי למשך שנה ונקנס ב-5,000 שקלים. בהפועל באר שבע קידמו עסקת טיעון כדי להפחית את העונש ככל שביכולתם, גם מתוך הבנה שהקשר עמד לדין בסעיף חריג יחסית בנוף של ליגת העל - תקיפת של שופטים או שחקנים לרוב מסתיימות בהרחקה של שישה משחקים ומעלה ובקבוצה חששו מהאפשרות שסוליימאנוב יחמיץ פרק זמן כה משמעותי. סוליימאנוב הביע חרטה על מעשיו ואף ערך שיחת פיוס עם קארצב ביום ראשון כשהקבוצות נפגשו במסגרת הליגה, ארבעה ימים אחרי אותו גמר סוער.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם שאפי סוליימאנוב. מאור אלקסלסי
יחסר לברדה בתקופה הקרובה. סוליימאנוב/מאור אלקסלסי

ללא כל קשר, הפועל באר שבע תתייצב הערב בבית הדין בעקבות התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה שהשליכו חפצים ובהם כוסות משקה, מצתים וכפכף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully