וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל פטי חשף: "השחקנים של 1998 לא בקשר עם דידייה דשאן"

בצרפת עסוקים ביחסים בין כוכבי הזכייה הראשונה במונדיאל, על רקע הדיווחים אודות קרע בין זידאן לדשאן. פטי: "יש נתק כבר הרבה זמן"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.1/ספורט1

רוב שחקני נבחרת צרפת זוכת מונדיאל 1998, התאספו אתמול (שלישי) לארוחת ערב בפריז, כשם שהם עושים מדי פעם, אבל בין אלה שלא הגיעו לכינוס היה דידייה דשאן. בתקשורת המקומית עוסקים בעניין הזה בהרחבה בימים האחרונים והיום עמנואל פטי נידב מעט מידע בריאיון ל-RMC.

הסיפור המרכזי הוא שמועות על קרע בין דשאן לבין זינדין זידאן, שבין היתר הוזכר כמועמד לתפוס את מקומו כמאמן נבחרת צרפת לפני הארכת החוזה של המאמן הנוכחי. הקרע הזה כביכול פילג את שחקני הזכייה הראשונה. "עם מי דשאן בקשר? אני לא ממש יודע. השחקנים של 98'? אנחנו לא בקשר איתו כבר די הרבה זמן", אמר פטי.

מי שנחשב לאחד משחקני העבר הכי קרובים לדשאן הוא מרסל דסאי. השניים שיתפו פעולה במשך שנים ארוכות בכמה קבוצות ובנבחרת ופטי אמר: "דסאי? אני לא יודע, יכול להיות שהם בקשר. אבל עם האחרים דשאן לא בקשר. נמאס לנו לשתוק ולא להגיד כלום. כבר אסור לדבר בעולם הזה. לדשאן אין קשר עם השחקנים של 98' וזה הכול".

נבחרת צרפת, גמר מונדיאל 1998. Lutz Bongarts, GettyImages
פירס הכחיש: "אנחנו נשארים מאוחדים, אנחנו נשארים משפחה". צרפת 98'/GettyImages, Lutz Bongarts

אתמול כמה שחקנים פספסו את ארוחת הערב בגלל שהם היו שותפים למשחק צדקה במונאקו ודשאן ביניהם. אחד מהם היה רובר פירס שאמר: "אין שום קרע בין השחקנים של מונדיאל 98'. קשה מאוד לתאם אירוע שאליו כולם יגיעו ואתם (העיתונאים) צריכים לכבד את זה שלא כולם זמינים. אנחנו נשארים מאוחדים, אנחנו נשארים משפחה. יצרנו משהו ייחודי ולא ניתן לזה להיעלם".

פירס המשיך: "אני לא יודע מי המציא את הדיבורים על קרע בין זידאן לדשאן. כמו שכריסטוף דוגארי כבר אמר לכם, יש לנו קבוצת ווטסאפ שבה אנחנו לפעמים רואים מה כותבים ופשוט צוחקים".

לפני כשבוע התייחס ביצ'נטה ליזראזו להארכת חוזהו של דשאן בנבחרת צרפת. "הארכת החוזה שלו היתה צריכה להיות לשנתיים, זה בריא יותר לחדר ההלבשה, במקום לנהל קדנציה של 12 שנה", אמר מגן העבר, "לזידאן אין שום יריבות איתו, הוא רק רוצה לאמן ברמות הכי גבוהות - הוא עשה זאת בריאל, ורוצה לעשות זאת בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully