וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד ואיטליה שוב ייפגשו בחצי גמר ליגת האומות, הולנד נגד קרואטיה

כשנה וחצי אחרי שטורס כבש צמד במילאנו, צפוי קלאסיקו נוסף בקרב על הכרטיס לגמר. המארחת תפגוש את הנבחרת שסיימה שלישית במונדיאל בקטאר

תקציר חצי גמר ליגת האומות: איטליה - ספרד 2:1/ספורט1

מי תהיה הנבחרת השלישית שתוכתר לאלופת ליגת האומות? אחרי שפורטוגל עשתה זאת במהדורה הראשונה ב-2018/19 וצרפת זכתה ב-2020/21, היום (רביעי) נערכה הגרלת משחקי חצי הגמר ובה נקבע כי ספרד תפגוש את איטליה והמארחת הולנד תתמודד נגד קרואטיה.

עבור קרואטיה זו השתתפות ראשונה במעמד ארבע האחרונות בליגת האומות, בעוד הולנד ב-2019 ניצחה את אנגליה בחצי הגמר 1:3 בתום 120 דקות ובגמר נכנעה 1:0 לפורטוגל. אשר לספרד ואיטליה, הן נפגשו גם בחצי הגמר ב-2021 במילאנו, אז צמד של פראן טורס הוביל את "לה רוחה" לניצחון 1:2, אלא שבגמר ספרד נכנעה לצרפת. איטליה סיימה שלישית עם ניצחון 1:2 על בלגיה.

פדריקו קייזה שחקן נבחרת איטליה מול קוקה שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
נפגשו גם בחצי הגמר הקודם. איטליה נגד ספרד/רויטרס

המשחקים ייערכו בהולנד ב-14 וב-15 ביוני ברוטרדם ובאנסחדה בהתאמה, כאשר משחק הגמר ייערך ב-18 ביוני ברוטרדם. המשחק בין הולנד לקרואטיה ייערך ב-14 ביוני ולמחרת ייפגשו ספרד ואיטליה.

כזכור, בקמפיין ליגת האומות האחרון שהסתיים בחודש ספטמבר, סיימה ישראל במקום הראשון בבית עם איסלנד, אלבניה ורוסיה (שמושעה מתחרויות אופ"א והמשחקים שתוכננו נגדה בוטלו) ובשל כך בקמפיין הבא תהיה ישראל בדרג א'. משחקי הפלייאוף של ליגת האומות שרלוונטיים עבור ישראל, ייערכו במרץ 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully