וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השודדים לברק אברמוב: "זה הסוף שלך אם לא תהיה בשקט"

25.1.2023 / 9:20

הוגשו כתבי אישום נגד שלושת תוקפיו של בעלי בית"ר ירושלים, מואשמים בין השאר בניסיון שוד בנסיבות מחמירות ושינוי זהות של רכב: "הוא הוכה, הצמידו פלייר לאוזנו ואת אקדח הדמה לראשו, נגרמו לו חבלות רבות"

פענוח ניסיון השוד של ברק אברמוב/ספורט1

יממה אחרי שפוענח השוד האלים בביתו של בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב על ידי המשטרה ולאחר שאתמול נחשף תיעוד נוסף ממצלמות האבטחה וכן פורסמה זהותם של התוקפים, הבוקר (רביעי) פרקליטות מחוז ת"א פלילי הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יעקב אבוחצירה (38) מלוד, יוסף אבוחצירה (30) וגיא בן שמעון (38) מראשון לציון בגין ניסיון לשוד בנסיבות מחמירות.

מכתב האישום, שהגישה עו"ד טל בנאי גת, עולה שהנאשמים קשרו קשר לשדוד את דירת היוקרה. על מנת להוציא את תוכניתם לפועל, החליפו הנאשמים את לוחית הרישוי הקדמית של רכבם עם רכב אחר המורשה להיכנס לחניון הבניין ולוחית רישוי האחורית עם רכב אחר כדי לטשטש את זהותם. הנאשמים הגיעו בשעות הלילה המאוחרות לבניין בו גר אברמוב, כשהם לבושים בשחורים וברשותם אקדח איירסופט, אזיקונים, נייר דבק עבה ופלייר. הם ארבו לו בסמוך לדירתו וכשהגיע לדירה נכנסו עמו הנאשמים בכוח, הפילו אותו לרצפה ואיימו עליו ואמרו לו "זה הסוף של החיים שלך אם לא תהיה בשקט", תוך שהם חוסמים את פיו עם נייר הדבק.

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב. אריאל שלום
נתן לשודדים קודים שגויים לכספת. אברמוב/אריאל שלום

עוד עולה מכתב האישום כי הנאשמים הסירו מגופו של אברמוב פריטים שהיו על גופו דוגמת שעון היוקרה שברשותו ותכשיטים רבים שענד בשווי של מאות אלפי דולרים, כפתו את ידיו ורגליו באזיקונים ורוקנו את תכולת כיסיו. לאחר דחפו הנאשמים את בעלי בית"ר ירושלים בכוח לחדר השירותים בקומה התחתונה ודרשו ממנו מידע על חפצי הערך בדירה, אברמוב אמר להם שיש בדירה כספת ומסר להם קודים שגויים. הנאשמים המשיכו לדרוש מאברמוב לפתוח את הכספת, שננעלה לאור הניסיונות הקודמים, תוך שהם מכים אותו, מצמידים פלייר לאוזנו ואת אקדח הדמה לראשו וגורמים לו חבלות רבות בגופו.

בעקבות שיחה של אישה השמעה את המתרחש, הגיעו שוטרים למקום. מאחר שלא היה מענה נכנסו לדירה. אז הציע אברמוב לנאשמים להוריד את האזיקונים מגפיו, על מנת שיציגו את עצמם כחבריו והם נענו. לכן, אברמוב הציג אותם כחבריו כלפי השוטרים, אך הם נעצרו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד בנאי-גת כי "מדובר בניסיון שוד מתוכנן היטב, כאשר המשיבים ידעו כי ברשותו שעון יוקרתי, למדו מראש כיצד ניתן להכנס לחניון הבניין (ולשם כך החליפו את לוחיות הרישוי של רכב שהיה ברשותם), וכן כי אינו נמצא בדירה, אך צפוי לחזור אליה בשעת לילה מאוחרת. כמו כן, מדובר בשוד אשר בוצע על ידי שלושת המשיבים בצוותא, תוך שימוש באלימות ואיומים כלפיו בדירתו".

לנאשמים יוחסו עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע (שוד), ניסיון שוד בנסיבות מחמירות, שינוי זהות של רכב וכניסה והתפרצות למקום מגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully