וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה: פוענח השוד בביתו של ברק אברמוב

24.1.2023 / 19:07

המשטרה חשפה את זהותם של שלושת החשודים בתקיפת בעלי בית"ר ירושלים והודיעה כי יוגשו כתבי אישום: "לקחו מהקורבן כסף, תכשיטים שהיו על גופו ושעון יקר ערך כשהוא כפות באזיקונים. נמצאו בבית אקדח דמה, שוקרים וסכין"

פענוח ניסיון השוד של ברק אברמוב/ספורט1

כמעט שבועיים אחרי שבעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב נשדד באיומי אקדח בדירתו, היום (שלישי) אישרה משטרת ישראל כי הצליחה לפענח את אשר התרחש בפארק צמרת באותו לילה.

"כוחות סיור של תחנת לב ת"א, הוזעקו ב-13/1/23 סמוך לשעה 02:40, לדירה בקומה 32 בבניין מגורים ברחוב ניסים אלוני בתל אביב, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לפורצים בתוך הבית", נמסר מהמשטרה היום, "השוטרים מצאו את הדירה נעולה, וכאשר איש לא פתח את הדלת, לקחו מפתחות מהשומר בלובי ונכנסו למקום באקדחים שלופים. תוך כדי סריקות בתוך הבית נעצר חשוד, ובבדיקת חדר שירות התגלו עוד שני חשודים יחד עם בעל הדירה".

ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים/דני מרון

עוד לפי הודעת המשטרה, "החשודים ניסו לטעון בפני השוטרים כי הם חבריו של הקורבן, אולם מתחקור קצר של הסיירים בזירה, התברר כי מדובר בשוד אלים, במהלכו לקחו השלושה מהקורבן כסף, תכשיטים שהיו על גופו, ושעון יקר ערך. על פי החשד, השלושה הובילו את הקורבן כשהוא כפות באזיקונים לחדר בבית, דרשו ממנו שייפתח את הכספת, תוך שהם תוקפים אותו במטרה לחלץ מפיו את קוד הפתיחה.

"השוטרים מצאו בבית אקדח הנחזה להיראות כאמיתי, שוקרים, אזיקונים וסכין יפנית. השלושה גיא בן שמעון בן 36 תושב ראשל"צ, יעקב אבוחצירה בן 37 ויוסף אבוחצירה בן 30 תושבי לוד, הועברו לחקירה במהלכה עלה כי הגיעו למקום ברכב עם לוחיות רישוי שונות שאינן תואמות לסוג הרכב".

פרקליטות מחוז תל אביב צפויה מחר בסביבות השעה 9:00 להגיש לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שלושת החשודים בשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully