וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק טייסון הואשם פעם נוספת באונס אישה בשנות ה-90

תביעה משפטית של חמישה מיליון דולר נגד מתאגרף העבר האמריקאי הוגשה לבית המשפט בניו יורק על "פגיעה פיזית, פסיכולוגית ונפשית שדרדרה לאלכוהול וסמים" את המתלוננת. ב-1992 הורשע וישב שלוש שנים בכלא על אונס בת 18

מתאגרף העבר האגדי, מייק טייסון, הורשע ב-1992 באונס בת 18 ונכנס לכלא לשלוש שנים. כעת מתברר שטייסון מואשם פעם נוספת באונס אחר של אישה בתחילת שנות ה-90 במועדון לילה, בתביעה שלה נגדו על 5 מיליון דולר בכתב אישום שהוגש נגדו בתחילת החודש.

מייק טייסון. GettyImages
שוב בכותרות מהסיבות הלא נכונות. טייסון במשפט האונס הקודם/GettyImages

האישה טוענת שהמתאגרף אנס אותה בלימוזינה ותובעת את האמריקאי על "פגיעה פיזית, פסיכולוגית ונפשית" בשנים שלאחר האירוע. התיק שהוגש בבית המשפט בניו יורק אנונימי, כאשר הנאנסת לא רוצה לחשוף את זהותה בפני הציבור: "כתוצאה מהאונס של טייסון, סבלתי ואני ממשיכה לסבול. חוויתי רגשות אשם, אובדן של כבוד עצמי, בושה, עצב, כעס ודיכאון. התדרדרתי לאלכוהול וסמים בעקבות האירוע".

"נכנסתי ללימוזינה שלו כדי לאסוף את החברה שלי מהבית שלה", נקרא בתיק נגד המתאגרף, "טייסון מיד החל לגעת בי וניסה לנשק אותי. סירבתי לו מספר פעמים וביקשתי ממנו להפסיק, אבל הוא המשיך לתקוף אותי. לאחר מכן הוא הוריד לי את המכנסיים ואנס אותי באכזריות".

מייק טייסון מגיש בקשה לפשיטת רגל. Al Bello, GettyImages
טרם הגיב לתלונות נגדו. טייסון/GettyImages, Al Bello

דוברו של מייק טייסון טרם הגיב לדברי התלונות של המתלוננות נגדו, כאשר עורכת הדין המייצגת את התובעת בחנה את האירוע ותחקרה אותה במה שהיא כינתה כ'אירוע ועדות אמינה'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully