וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הייפ חדש-ישן: הפועל ירושלים מתחילה את הטופ 16 נגד דיז'ון

24.1.2023 / 15:14

בקשתו של דז'יקיץ' למלא את הארנה במשחק ליגת האלופות אולי לא ריאלית, אבל הניצחונות האחרונים ייצרו מומנטום שבבירה רוצים לנצל מול הצרפתים (רביעי, 21:00)

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.1/ספורט1

במשך שלוש שנים, מאז פרצה מגיפת הקורונה, התהלכה הפועל ירושלים בתסכול מכך שלא הצליחה לשחזר את ההייפ שהיה סביבה בעונת 2019/20. נדמה שרק בעשרת הימים האחרונים היא החלה להשתחרר מהדכדוך הזה; ניצחון החוץ המרשים על הפועל תל אביב בגביע המדינה, שלוּוה בניצחון הדרמטי על בני הרצליה בליגת העל, יצרו הייפ חדש-ישן.

כדי לשמור על הבאזז הזה, יצטרכו האדומים לנתב את האנרגיות הללו לניצחון ביתי על דיז'ון, מחר (רביעי, 21:00) בפתיחת שלב הטופ 16 של ליגת האלופות. אולי הבקשה הקולנית של אלכסנדר דז'יקיץ' ברמקולים של הארנה, להביא 10,000 צופים, אינה ריאלית ולא תיענה ברבבה - אבל בבירה מודעים היטב לחשיבות המשחק; לא רק מבחינת הדירוג בטבלת הבית הישראלי-צרפתי, אלא גם בשל העובדה שבשבוע הבא הם ייצאו לחולון.

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
בקשתו לא נראית ריאלית. דז'יקיץ'/דני מרון

"ירושלים לא הייתה אמורה להיות כל כך טובה העונה", כתבו בניתוח בית ט' באתר הרשמי של המפעל. "דז'יקיץ' עזר לקדם את ספידי סמית' ולהפוך אותו לאחד הרכזים הטובים ביותר העונה, וגם גרם לזאק הנקינס להיראות כמועמד טבעי לתואר ה-MVP. ירושלים היא אחת משלוש קבוצות שהפסידו רק במשחק אחד עד כה, ולכן היא פייבוריטית להעפיל לרבע הגמר מהבית הזה".

דז'יקיץ' יקווה שדיז'ון תשמור על הרצף המוזר שלה ב-13 המשחקים האחרונים: אחרי כל ניצחון הגיע הפסד, ואחרי כל הפסד הגיע ניצחון; בשבוע שעבר היא עברה את פריסטרי בסדרת פלייאין מותחת, לא מעט בזכותו של שחקן הפנים מרקיז מקדאפי, שזינק מול היוונים מ-12.6 ל-22.3 נקודות ומחמישה ל-7.3 ריבאונדים בממוצע. המנהיג האמיתי שלה הוא הרכז הוותיק דייויד הולסטון (36, 1.73), שבעונתו החמישית בקבוצה עומד על 9.2 נקודות ו-6.7 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully