וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי ההווה והעבר של מכבי ת"א סיירו במוזיאון הספורט העולמי בכפר המכביה

שיא הביקור במוזיאון נרשם כאשר השחקנים הגיעו למיצג של גביע אירופה לאלופות, שהמועדון זכה בו ב-1977. טל ברודי ומיקי ברקוביץ הניפו שוב את הגביע

מכבי תל אביב בביקור במוזיאון הספורט העולמי/יחצ כפר המכביה

שחקני קבוצת מכבי תל- אביב כדורסל כולל המאמנים ברשותו של עודד קטש, נציגי הנהלה, דיוויד בלאט, והבעלים אודי רקנאטי ודני פדרמן הגיעו לביקור במוזיאון "הספורט היהודי העולמי" שנחנך בימים אלו בכפר מכביה ברמת גן.

שיא הביקור במוזיאון היה כאשר השחקנים הגיעו למיצג של גביע אירופה לאלופות שמכבי תל-אביב זכתה בו ב-1977 וטל ברודי ומיקי ברקוביץ הניפו שוב את הגביע.

מוזיאון "ספורט היהודי העולמי" מציג למעלה מ-1,000 פריטים אותנטיים ונדירים ממאה ה-19 ועד היום המספרים את סיפור הספורט היהודי-ישראלי.

אמיר פלד, יו"ר "מכבי תנועה עולמית", ציין מפני השחקנים :"בעולם הספורט היהודי הישראלי יש עשרות של מועדני ספורט וקבוצות ספורט, אך המועדון המפורסם ביותר שהביא את הגאווה הגדולה ביותר לספורט הישראלי הוא מועדון מכבי תל- אביב בכדורסל, מ-1932 ועד היום".

אמיר גיסין, מנכ"ל "מכבי תנועה עולמית" :"מוזיאון הספורט היהודי העולמי הוא מוזיאון יחידי מסוגו בעולם ומציג 120 שנות ספורט יהודי - ישראלי ומקשר בין ספורטאים יהודים בתפוצות לספורטאים הישראלים, ומציג את ההיסטוריה של 22 מכביות, כולל המכביה האחרונה שבה נכח הנשיא ביידן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully