וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "מרגש לחזור להפועל חדרה. נצטרך לשנות את המומנטום"

24.1.2023 / 10:00

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן חזר לקדנציה שנייה: "חשבתי שאקח פרק זמן גדול יותר, אבל הרגשתי חייב לאנשים שנמצאים פה"

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

מנחם קורצקי חתם הבוקר (שלישי) עד לסיום העונה בהפועל חדרה. קורצקי (48) חוזר לקדנציה שנייה בחדרה ומחליף בתפקיד את אסף נימני שעזב אחרי ההפסד 2:0 למ.ס. אשדוד ביום שבת. המבחן הראשון שלו יהיה במשחק הוץ נגד בית"ר ירושלים ביום שבת.

"מאוד מרגש לחזור לחדרה - מקום שעשה לי טוב ואני עשיתי לו טוב בקדנציה הראשונה", אמר קורצקי שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, "אני מודה לאלי דגני ואורן גולן על האמון. בסך הכל בהתחשב במגבלות הכלכליות של המועדון, לדעתי הוא נמצא במקום טוב. נכון שהמומנטום פחות טוב, לכן גם הביאו אותי ואת זה נצטרך לשנות. אני מאוד מאמין בסגל ובשחקנים שיש פה ובטוח שיחד עם עבודה נכונה נצליח לעמוד במטרה העיקרית שלנו, שהיא הישארות בליגה. חשבתי שאקח פרק זמן גדול יותר לפני שאחזור לאמן, אבל כשחדרה פנו אליי, הרגשתי שאני חייב משהו לאנשים שנמצאים פה ושאם אני יכול לעזור, אני הראשון שאקפוץ על זה".

מנחם קורצקי, מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
המשחק הראשון: נגד בית"ר ירושלים בחוץ/שלומי גבאי

על מצבה של הקבוצה והחזרתו לתפקיד אמר: "אני חושב שאסף נמצא כבר במקום אחר ובצדק. הוא קיבל את ההזדמנות ורוב העונה הוא הוכיח את עצמו, הוא ראוי להיות מאמן ראשי וגם הדרך שלו חזרה תהיה מהירה. בכל מה שקשור לאמצע טבלה ומטה יש שיוויון בין כל הקבוצות. המומנטום של חדרה כרגע שלילי וזה משהו שכן צריך לשים לב אליו ולשנות אותו, כי זה מה שבסוף יכריע, לכן כל מי שנמצא בתחתית או באמצע טבלה ועדיין לא ברח, יכול להסתבך. אני חושב שמבחינת הסגל והמגבלות התקציביות שהיו השנה, כן מגיע קרדיט לאסף ולמי שנמצא פה, כי הסגל הוא טוב, אבל נרצה לעשות שינוי או שניים".

המאמן החדש-ישן גם שלח מסר מפויס לאוהדי חדרה: "אני קורא לכולם להתאחד סביב הקבוצה ולשים את כל המחלוקות בצד. הקבוצה מעל הכל ובסופו של דבר כולנו רוצים בהצלחתה. יש לנו משימה לא פשוטה ורק יחד נצליח להשיג אותה".

המנהל המקצועי אורן גולן: "מנחם הוא האיש הנכון במקום הנכון. היו לנו שנה וחצי נפלאות יחד ואני מאמין שהוא יצליח להחזיר את האנרגיות הנכונות ולעשות את השינויים הנדרשים על מנת שהפועל חדרה תחזור לנצח ותצליח לעמוד במטרות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully