וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בישראל 10,000 אוהדים ביציעים יוצרים אווירה של 60,000"

לוקאס שפנדלהופר נאבק נגד הירידה עם ריינה, אבל נהנה מכל רגע בישראל: "חברים ייעצו לי לא להגיע, אבל המשפחה שלי הרוויחה המון"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

בני ריינה סופרת כבר 10 משחקים רצופים ללא ניצחון והיא הידרדרה למקום האחרון בטבלה ונמצאת במשבר מקצועי גדול. אבל הבלם האוסטרי לוקאס שפנדלהופר בכל זאת מצליח ליהנות, במקביל לניסיונות לחלץ את העגלה השוקעת מהבוץ.

שפנדלהופר בן ה-29 הגיע לבני סכנין בחלון ההעברות של החורף בעונת 2020/21 ובקיץ חזר לאסקולי ממנה הושאל. את העונה שעברה העביר בקבוצה מליגת המשנה באיטליה ואחרי שסיים את חוזהו, חזר לישראל וחתם בריינה.

"היו לנו חברים שייעצו לי לא לעבור לישראל", הוא סיפר בריאיון בחו"ל, "הם אמרו שזה יהיה לקחת צעד אחורה, אבל לאשתי ולי היה ברור שאין לנו מה להפסיד. הבנו שיש לנו הזדמנות לחוות מדינה ותרבות חדשות ולא היססנו הרבה לפני שהשבתי להצעה של סכנין בחיוב".

לוקאס שפנדלהופר, שחקן מכבי בני ריינה. לירון מולדובן
"יש הרגשה שחצי מהליגה נאבקת נגד ירידה". שפנדלהופר/לירון מולדובן

הבלם האוסטרי המשיך: "אני חייב להגיד שמאוד הופתעתי מהרמה בישראל, היא הרבה יותר גבוהה ממה שסיפרו לי. יש שלוש קבוצות שנאבקות על האליפות וכל הקבוצות שאחריהן יכולות לנצח אחת את השנייה. יש הרגשה שחצי מהליגה נאבקת נגד ירידה. האווירה מדהימה, בעיקר במשחקי חוץ נגד שלוש הגדולות. בישראל תמיד יש הרגשה ש-10,000 אלפים צופים יוצרים אווירה של 60,000".

שפנדלהופר, שלו ולאשתו יש שני ילדים, סיפר על התרומה של ההגעה לישראל לתא המשפחתי: "העברתי חלק גדול מהחיים עם 'כיסוי עיניים', לא ממש התעניינתי בתרבויות שונות. מבחינה משפחתית אני יכול להגיד שהרווחנו המון. אנחנו מוזמנים לחגוג חגים יהודיים ומוסלמים, אנחנו לומדים דברים חדשים בכל יום ואני אסיר תודה על כך. בריינה יש אנשים מכל הדתות, אבל אף אחד לא שופט את השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully