וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 מפגשים, 0 שערים: עומר אצילי שוב נעלם בקלאסיקו הישראלי

הכובש המצטיין של מכבי חיפה התקשה פעם נוספת בבלומפילד. וגם: משחק הנפל של פיירו - בלי איומים, בלי לסחוט עבירות, בלי לנצח מאבקים

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

ההפסד 3:0 אמש (שני) של מכבי חיפה למכבי תל אביב לא רק פתח מחדש את מאבק האליפות, אלא גם המשיך מסורת עגומה משהו מבחינתו של כוכב הירוקים, עומר אצילי. מלך שערי ליגת העל בעונה שעברה ומי שמוביל גם את טבלת הכובשים העונה (בצוותא עם ערן זהבי, החל מאתמול) כובש בסיטונות בשנים האחרונות, אבל משהו לא טוב קורה לו כשהוא פוגש את האקסית מכבי תל אביב.

למעשה, לאורך כל הקריירה אצילי מתקשה להטביע חותם על המפגשים בין מכבי חיפה למכבי תל אביב. לא פחות מ-16 פעמים אצילי לקח חלק במה שנחשב לקלאסיקו הישראלי - 11 פעמים כשחקן הירוקים, ו-5 פעמים בימים בהם עדיין לבש את המדים הצהובים-כחולים. את הרשת, אם תהיתם, הוא עדיין לא מצא.

גם אתמול אצילי הציג יכולת ירודה בסטנדרטים שלו. הוא היה חתום על שני איומים בלבד לשער כולל אחד למסגרת (שגם הוא נקלט בקלות על ידי דניאל פרץ). הסטטיסטיקה שלו כללה גם מסירת מפתח אחת, שני דריבלים מוצלחים וזהו, פחות או יותר. חוסר החדות של אצילי באה לידי ביטוי באחוז הנמוך שלו בדיוק במסירות (11 מ-19, 58%), וחוסר הריכוז התבטא ב-8 איבודי כדור.

שחקני מכבי חיפה עומר אצילי, דין דוד. ברני ארדוב
מתי הוא יופיע למשחק הגדול של הכדורגל הישראלי? אצילי, מימין/ברני ארדוב

ובכל זאת, עדיין מדובר במספרים טובים יותר משל פרנזי פיירו. החלוץ שנמצא בתקופה אישית פחות טובה, היה אולי החוליה החלשה של מכבי חיפה ב-47 הדקות בהן שיחק. פיירו אמור היה לספק לחיפה יתרון פיזי ונוכחות מול ההגנה המאולתרת יחסית של מכבי תל אביב, שחסרה את דריק לוקאסן המהיר והחסון.

אלא שבפועל פיירו הציג יכולת חלשה מאוד. הוא איבד 12 כדורים, הכי הרבה בקבוצה ובעט לשער פעם אחת בלבד, כשהוא מסיים ללא איומים למסגרת. באופן מפתיע, גם היתרון הפיזי של פיירו לא בא לידי ביטוי והוא ניצח רק 6 מ-15 המאבקים שלו (40%). הוא אף סיים עם 3 מ-9 (33%) במאבקי קרקע, ולא סחט אפילו עבירה אחת.

כדי לזכות באליפות שלישית ברציפות מכבי חיפה תצטרך לאגור נקודות מול מכבי תל אביב בהמשך העונה וכדי שזה יקרה, היא תהיה חייבת לקבל יכולת משופרת מאצילי ופיירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully