וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין השתווה לג'ימי גריבס, טוטנהאם גברה 0:1 על פולהאם

החלוץ האנגלי כבש (45+1) את שערו ה-206 במועדון ונמצא בפסגת מלכות השערים יחד עם אגדת העבר. סולמון עלה בדקה ה-80, סחט הצלה גדולה מלוריס (89), בהפסד ראשון אחרי ארבעה ניצחונות רצופים

תקציר: פולהאם - טוטנהאם 1:0/ספורט1

המחזור ה-21 בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם ניצחונה של טוטנהאם 0:1 על פולהאם ומנור סולומון משער של הארי קיין. החלוץ האנגלי כבש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והשתווה לג'ימי גריבס האגדי, כגדול כובשי טוטנהאם בכל הזמנים עם 206 שערים במדי התרנגולים. שחקן הכנף הישראלי רשם 16 דקות והיה קרוב לכבוש את שערו הראשון בפרמיירליג כשסחט הצלה נפלאה מצדו של הוגו לוריס.

הארי קיין, שחקן טוטנהאם. GettyImages
שער פנטסטי שהשווה את השיא של גריבס. קיין/GettyImages

אחרי צמד הפסדים, לארסנל ומנצ'סטר סיטי, אנטוניו קונטה המשיך עם ההרכב שפתח במשחק החוץ מול התכולים וראה את שחקניו מתקשים מול ההגנה של מרקו סילבה. בדקה הראשונה של תוספת הזמן במחצית הראשונה, יונג מין סון מסר להארי קיין שהשתחרר נהדר ובעט כדור מדויק לפינה של ברנד לנו בדרך ל-0:1 של התרנגולים. השער הפך את קיין לגדול כובשי טוטנהאם בכל הזמנים, יחד עם ג'ימי גריבס, עם 206 שערים במועדון. זה היה גם השער ה-24 של קיין מחוץ לרחבה בפרמיירליג, והוא הפךלשני בלבד לעשות זאת אחרי קווין דה בראונה שעם 25 כאלה. בדקה ה-80 מנור סולומון עלה כמחליף וסחט הצלה גדולה מהוגו לוריס בדקה ה-89, אך לא הצליח להגיע להזדמנויות נוספות ולסייע לקבוצתו לכבוש את שער השוויון המיוחל.

טוטנהאם עצרה את רצף ההפסדים והתקרבה לכדי שלוש נקודות ממנצ'סטר יונייטד הרביעית, בעוד פולהאם נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בפרמיירליג ונותרה במקום השביעי לאחר שברייטון סיימה ב-2:2 עם לסטר בתחילת המחזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני פולהאם מנור סולומון, אלכסנדר מיטרוביץ'. רויטרס
לוריס מנע ממנו שער בכורה בפרמיירליג. סולומון ברקע עולה מהספסל/רויטרס

בשבת (20:00, ספורט1) טוטנהאם תתארח אצל פרסטון בקרב על כרטיס לשמינית גמר הגביע האנגלי, בעוד פולהאם ומנור סולומון יארחו את סנדרלנד (17:00, ספורט2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully