וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הדרבי הישראלי: הפועל חולון פותחת שלב בשטרסבורג

23.1.2023 / 20:20

האלופה תתארח מחר (21:00) במחזור הראשון של הטופ 16 אצל היריבה הצרפתית, ותנסה לשחזר את הניצחון מהעונה שעברה. ניב משגב: "אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ומאמינים שנעשה את העבודה"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

הבית הישראלי-צרפתי בליגת האלופות יתפוס לא מעט כותרות בשבוע הבא, כשהפועל חולון תארח את הפועל ירושלים, ומחר (שלישי, 21:00) יוגש המתאבן: אלופת המדינה תפתח את הופעותיה בטופ 16 במשחק חוץ בשטרסבורג, כש-24 שעות מאוחר יותר יארחו האדומים את דיז'ון.

חולון תופיע בסגל מלא, ותקווה לשחזר את הזיכרונות הטריים מהאולם שבו ניצחה אשתקד 80:81 בסדרת רבע הגמר וחגגה את ההעפלה לפיינל פור. "מחכה לנו קרב קשה מול יריבה איכותית, אתלטית, גדולה ואגרסיבית", אמר המאמן גיא גודס. הקפטן ניב משגב הוסיף כי "אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ומאמינים ביכולת שלנו לעשות את העבודה".

מאמן הפועל חולון גיא גודס. דני מרון
מוכנים למשחק החשוב בצרפת. גודס/דני מרון

בניגוד ליריבתם, שלא השתתפה במסגרת האירופית כבר חודש, הסגולים יקוו לשמור על המומנטום שצברו בסוויפ על איגוקאה. שטרסבורג העפילה לטופ 16 באופן ישיר, ללא סדרת פלייאין, אבל איבדה במהלך הדרך את כוכבה המרכזי מאט מיצ'ל (20.2 נקודות למשחק).

הוא הוחלף ברודיונס קורוקס הלטבי, שהופיע במשך שלוש שנים ב-NBA עם שש נקודות בממוצע לערב וששיחק אשתקד בפרטיזן בלגרד. במשחקו היחיד בליגת האלופות הוא קלע 14 נקודות ואיבד שישה כדורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully