וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה בשטרסבורג ועלתה לראשונה לפיינל פור אירופי

האורחת מחקה פיגור 17 בדרך ל-0:2 בסדרה והעפלה היסטורית לארבע האחרונות בליגת האלופות. מגי הצטיין, סל מכריע לרגלנד. היריבה בחצי הגמר: טנריפה

הפועל חולון רשמה הערב (שלישי) את אחד ההישגים הגדולים בתולדותיה כשעלתה לפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א לאחר 80:81 דרמטי בחוץ על שטרסבורג. לאחר ה-75:93 המרשים במשחק הראשון, הקבוצה של גיא גודס השלימה 0:2 בסדרת רבע הגמר והפכה לישראלית הראשונה שמגיעה לארבע האחרונות במפעל הבכיר של פיב"א. האורחת נקלעה לפיגור דו ספרתי שעמד בשיא על 17 הפרש, אך הצליחה לחזור הודות להופעה נהדרת של טיירוס מגי (21) וג'ו רגלנד (16) שגם קלע שתי קליעות מכריעות - כולל סל הניצחון, 11 שניות לסיום.

כריס ג'ונסון היה נהדר גם הוא בשורות חולון עם 15 נקודות, ומלחמה בלתי מתפשרת וניצול הניסיון שלו לטובת חבריו. אדם סמית' חזר מפציעה ובלט גם הוא, וגם היידון דלטון ופרדריק בורדיון היו שם כדי לספק קליעות חשובות. בצד השני מאט מיצ'ל היה מעל כולם עם 24 נקודות, אך גם יתרון משמעותי של הצרפתים בריבאונדים 27:47 לא עזר להם כדי לכפות משחק מספר 3, והם סיימו את דרכם במפעל.

יריבת חולון בחצי הגמר תהיה טנריפה הספרדית. הפיינל פור ייערך בבילבאו ב-6-8 במאי.

שחקן הפועל חולון אדם סמית'. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
חולון עשתה זאת. אדם סמית'/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה טוב בהובלת כריס ג'ונסון, שדאג ליתרון 9:14 לאחר 5 דקות. הצרפתים ירדו לפסק זמן וחזרו ממנו עם ריצת 0:13 בדרך ליתרון 14:22, והפעם היה זה גיא גודס שאסף את שחקניו לפסק זמן. הצרפתים לא הורידו את הרגל מהגז וירדו לקראת הרבע השני ביתרון 16:25.

רבע 2:

טיירוס מגי נכנס לעניינים ברבע השני, אך לא הצליח למנוע מהמארחת לעלות ליתרון דו ספרתי ראשון. חולון קלעה שש נקודות רצופות אך קמרון טיילור ויאניס מורין דאגו להגדיל את היתרון המקומי ל-30:47. טיירוס מגי מזער מעט נזקים עם סל ועוד זריקת בונוס מהקו לאחר עבירה שנעשתה עליו. 35:49 לשטרסבורג במחצית.

שחקן הפועל חולון טיירוס מגי. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
האיש של חולון. מגי/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

הצרפתים שבו ל-16 הפרש בפתיחת הרבע, אך ריצת 0:8 של האורחת הורידה את ההפרש לחד ספרתי וגרמה למאמן שטרסבורג להזעיק פסק זמן נוסף. הריצה החולונית המשיכה, ושלשה של אדם סמית' חתמה 4:20 חולוני ו-58:58. חולון גם הצליחה להפוך וליטול את ההובלה, וירדה לקראת הרבע הרביעי ביתרון 61:62.

רבע 4:

שלשה של דלטון העלתה את היתרון החולוני ל-61:65, אך הצרפתים הגיבו בריצת 0:10 והיתרון עבר שוב לצד שלה. המארחת יכלה להגדיל את יתרונה אך התקשתה לייצר נקודות, כשבצד השני השלשות הפסיקו להיכנס לחולון. שלשה גדולה של ג'ו רגלנד החזירה את היתרון לקבוצה של גודס בתוך הדקה האחרונה. מאט מיצ'ל החזיר את היתרון למארחת במהלך של סל ועבירה, אך רגלנד קלע סל גדול 11 שניות לסיום, והפעם לשטרסבורג לא הייתה תשובה. 80:81 להפועל חולון בסיום, שחוגגת עלייה היסטורית לפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
קליעות מכריעות שלו סידרו לחולון את המקום בפיינל פור. רגלנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

סטטיסטיקה

קלעו לחולון: טיירוס מגי 21 נקודות, ג'ו רגלנד 16, כריס ג'ונסון 15, אדם סמית' 11, היידון דלטון 9 ו-7 ריבאונדים, פרדריק בורדיון 5, רפי מנקו 2.

הרבו לשטרסבורג: מאט מיצ'ל 24 ו-5 ריבאונדים, ג'ורדן הווארד 11, יאניס מורין 10, קמרון טיילור ולאו קבאלייר (10 ריבאונדים) 9 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully