וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים לעבוד: משלחת מהתאחדות האתלטיקה האירופית נחתה בארץ

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 19:29

מספר בעלי תפקידים הגיעו לפגישת עבודה ראשונה עם הוועדה המארגנת של אליפות אירופה באתלטיקה U20 בתחילת אוגוסט בירושלים: "לא רוצים רק לשחזר את ההצלחה, אלא להעמיד אירוע עוד יותר מוצלח"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

משלחת של מספר בעלי תפקידים רשמיים מהתאחדות האתלטיקה האירופית נחתה היום (שני) בארץ לפגישת עבודה ראשונה עם הוועדה המארגנת לקראת אירוח אליפות אירופה באתלטיקה U20 בתחילת אוגוסט בירושלים. בפגישות שהתקיימו לאורך כל היום עסקו הצוותים בבניית לו"ז התחרות, היבטים טכנולוגיים, חידושים, בניית מתקני התחרות, אספקטים טכניים, שיפוט ועוד.

ז'ק כהן, מנהל התחרות וראש המחלקה הבינלאומית באיגוד האתלטיקה: "אני מאוד שמח על פגישת התיאום עם ההתאחדות האירופאית. זה ביקור חשוב שבמסגרתו דנו באספקטים ארגוניים כדי לארח בצורה הטובה ביותר את נציגי 49 המדינות שמתוכננות להגיע לירושלים. התחרות שהתקיימה פה בקיץ שעבר קיבלה המון שבחים והכוונה שלנו היא לא רק לשחזר את ההצלחה, אלא, להעמיד אירוע עוד יותר מוצלח".

משלחת של התאחדות האתלטיקה האירופית. איגוד האתלטיקה, אתר רשמי
פגישת עבודה ראשונה/אתר רשמי, איגוד האתלטיקה

קווינטין פירלט, מנהל פרויקטים וטכנולוגיה בהתאחדות האתלטיקה האירופאית: "אנחנו שמחים לחזור לירושלים לאליפות אירופה U20. הביקור הראשון לארגון התחרות עבר מצוין והועדה המארגנת עושה מאמצים רבים, עם הניסיון שנרכש בשנה שעברה, לשפר את החוויה עבור האתלטים שיגיעו לכאן וכמובן עבור כל משתתפי האירוע".

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully