וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה בתפקיד: פרנק למפארד פוטר מאימון אברטון

המאמן האנגלי סיים את תפקידו שנה לאחר שמונה והציל את המועדון מליברפול מירידה, אך העונה נמצא במקום ה-19 עם הכי מעט ניצחונות בפרמיירליג. ביילסה וג'רארד מועמדים להחליפו

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

שנה לאחר שמונה למאמן אברטון, הקבוצה הכחולה של ליברפול הודיעה הערב (שני) על פיטוריו של פרנק למפארד, מאמן הקבוצה. קשרה האגדי של צ'לסי ונבחרת אנגליה יסיים את תפקידו בקבוצת התחתית אחרי ההפסד 2:0 בשבת לווסטהאם, כאשר הקבוצה נמצאת מתחת לקו האדום ורשמה את ניצחונה האחרון ב-22.10.22. לייטון ביינס ופול טייט יעמדו על הקווים עד שיימצא מחליף ללמפארד.

למפארד הציל את הטופיז בעונה שעברה מירידת ליגה אחרי סיום עונה מוצלח למדי, אך העונה הקבוצה לא הצליחה להתרומם, ועם שלושה ניצחונות בלבד - הכי מעט בפרמיירליג - לא הצליח להוציא את הקבוצה מהמשבר הקשה בו היא נמצאת וסיים את חלקו במועדון עם עשרה משחקים רצופים ללא ניצחון, מתוכם שמונה הפסדים.

מנג'ר אברטון פרנק למפארד. Gareth Copley, GettyImages
המשבר באברטון הכריע - סיים את תפקידו. למפארד/GettyImages, Gareth Copley

למאמן האנגלי 44 משחקים בקבוצה מהגודיסון פארק, בהם ניצח 12 פעמים, סיים 8 פעמים בתיקו והפסיד 24 משחקים עם 27.3% הצלחה בלבד. הכישלון של למפארד במועדון התחתית הגיע לאחר שפוטר גם מצ'לסי לפני שנתיים באמצע העונה, במהלך שהתברר בסוף לבלוז כמבריק עם זכייתה תחת תומאס טוכל בליגת האלופות בסיום אותה עונה, ועם פיטורי המאמן הגרמני בתחילת העונה הנוכחית.

בין המועמדים להחליף את למפארד אפשר למצוא את מרסלו ביילסה, המועמד המוביל לתפקיד, שסיים את תפקידו בלידס לפני כשנה ומאז לא אימן אף קבוצה. השם המפתיע ביותר ברשימה הוא של סטיבן ג'רארד, אגדת ליברפול, היריבה העירונית של אברטון. המאמן האנגלי שפוטר מאסטון וילה בחודש אוקטובר, היה מועמד לאימון נבחרת פולין, אך עדיין מעוניין לשוב לאמן קבוצת פרמיירליג בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully